Sonntag, 8. September 2013

Review

Väike nädala ülevaade. Pool sellest oli Toulous'is. Eks sai linna veits teise pilguga vaadatud.. kes teab, varsti äkki peab sinna ikkagi kolima. Eks linnakesel ole ju oma völu, nagu köigil prantsuse linnadel.
Sai oma paar kilo vast juurde vöetud, hotelli hommikusöögid ja äri öhtusöögid, nendest tuleb ikka vötta mis vötta annab eks. Pealekauba mul oli mingi suur nälg ka kallal...  ei teagi magamattusest vöi stressist vöi teab millest. Aga kuna oktoberfest läheneb, kogu München on juba selle lainel. Siis, et mahtuda oma teise dirndl'isse, tuleb veits koomale tömmata...Sain kleidi endale täna üle pika aja selga küll, aga hingata just köige lihtsam selles polnud. Aga neetult armas on see teine..helesinine. Pealegi on järgmine nädalavahetus juba siuke Oktoberfesti warm-up disko plaanis, kus peaks hea välja nägema :) J pärast vöi ma ei tea... niisama. J on üks mu uus vana söber. Tean teda juba pikemat aega, aga varem ta elas lihtsalt teises linnas. Alates juunist elab Münchenis. Lahe tüüp... lahe kamp ka, need kes on sealt linnast viimase aasta jooksul siia Münchenisse kolind. Eile oli mu juures väike party, ta oli ka. Lubas mul pildid seina lüüa jne. Ja ma usun, et ta teeks seda ka, kui mul naelad ja haamer olemas on. Vöi puur, vöi mis iganes meanisme selleks vaja on. Temaga sai ka viimati vesisuusatamas käia, ja eile ta ka mainis, et mul olevat absoluutselt suusataja kehahoiak. Mägisuuska ma muidugi proovind olen, need mu kaks crash kursust. Aga no mingit tehnikat mul ju iseenesest pole.  Ta vöttis linti ka mu suusatamist. Seda oleks küll huvitav kunagi kaeda. Viimasest vesisuusast keegi X vöttis ka mu kuninglikud kukkumised linti ja ka kogu mu kaldale ukerdamise. No kes teab kus youtubis seda siis nüüd kaeda saab. Igastahes kahe nädala pärast on veel üks vesisuusa öhtu plaanis. Kutsusin J ka kaasa, ja ta oli kohe nöus. See J on huvitav  söber - kui poleks seda söbra-suunalist backgroundi, siis ehk rebiks kohe üksteisel riided seljast... noh mina tal vähemalt ja tundub, et tal vast poleks selle vastu ka miskit. Aga noh.. asjad on nagu nad on. Parem ilmselt ka :))

Keine Kommentare: