Mittwoch, 2. Oktober 2013

Nii nii

jah mina olen ametlikult armunud... pole G-st saati päris siukest asja olnud. Kui härra laupäeval mulle hörgutisi kokkas, mötlesin, et see pole ju reaalne? Vöi kui charmantne härra mind eile töölt ära töi, sest ei suutnud kokkusaamist ära oodata....
Homme on Saksas vaba ja seega töö juures reedel ka vaba, ehk siis pikk nädlavahetus. Ja mu kallim on sel nädalavahetusel Pariisis. Aga helistas juba niipea kui Pariisis maandunud oli..  Peale kauba teeb plaane. Käskil mul eile hommikul mingile suusaüritusele registreerida - Austrias ja detsebris. Suusanädalavahetus siis Alpides... Aga see on alles detsembris!!! Novembrisk on Amsterdam plaanis.. Ja me pole veel kahte nädlaatki koos. Ma olen muidugi ettevaatlik ja realistlik.. kuigi üliarmund. No vaatab. Pühapäeval siis on härra tagasi.
Töö juures oli sellest lühikesest nädalast hoolimatta metsik stress... kolmanda quartali reporteerimise aeg. ja mina olen üsna vastutav, et kogu neetud kompaniis see korrektselt toimiks. Seega on minu telefon väga hot ja terminite plaan ka. Mitte et mul miskit selle vastu oleks.. see ringijooksmine ja igasugu erinevate osakondade juhtidega suhtlemine on iseenesest väga pönev! Välja näen hetkel küll nagu tont... aga homme lähen Oktoberfestile! Ja siis aega ennast välja puhata järgmiseks nädalaks küll ja küll

Keine Kommentare: