Donnerstag, 10. Oktober 2013

Me too!

Otsustasime töö ja muu tsressi pärast mitte kohtuda täna... no ja nüüd chattime  nagu hullund arulagedad . Tüüp saatis algatuseks selle pildi siin .. Paistab et meil on see olukord üsna ühel lainel :-)) ega kumbki seda seletada ei oska, aga täiesti hullud üksteise järele. Ja noh... homme saab kolm nädalat me esimesest öhtusöögist...Ütles, et on minust  sôltuvuses. sama siin :-))
Täna käisin juuksuris.. no sellised räbalad olid peas.. Aga no siukse soengu mis mulle pärast pähe tehti.. no ma pidin vägisi naeru tagasi hoidma. Korraks isegi ei suutnud ja purskasin naerma... tüdruk oli veits segaduses, aga tlgendas seda önneks teismoodi. No see oli ikka üle igasuguse prahi! Mu vanaemagi on liiga moodne siukse jaoks. Uskumattu. Tüdruk löikas iseenesest hästi... ega mu kahte juuksekarva pole lihtne löigata... Aga see soeng.  Üks väheseid kordi kui ma vihma üle röömustasin. Lasin siis end natu vihma käes liguneda ja silusin siin asja jälle paika.. nii kuis seda teha andis, sest ta oli mulle ikka korralikult seda vahtu ja kraami pähe kalland. No ma töesti mötlesin et peaks ennem veel foto tegema, aga veider oleks ju olnd kuidagi seal salongis fotografeerima hakata. Anyway, peaasi on löikus, ja seda tegi tüdruk hästi.

Keine Kommentare: