Dienstag, 29. Oktober 2013

Tropp

No tubli tüdruk, just bookisin oma Eesti lennupileteid ja bookisin 19.12-30.12 asemel 30, Jaanuar! Idioot. Helistasin kohe lufthansasse ja noormees tühistas mu lennu önneks ära, kuigi kuna ma kunagi seda kindlustust ei tee, siis peaks see mulle räigelt maksma minema. Aga nüüd läks ainult Visa maksud. Mis mul viga on??? Eks ma vist olen veits kontrollifriik ka ja siuksed ajuvabad apsud ajavad hulluks.
Aga jah tulen aastavahetuseks tagasi Saksa ja vötan uue aasta Härraga vastu. Viimase aja reaktsioone jälgides, vaevalt ma ilma temata kuni 7nda jaanuarini vastu peaks. Siis algab alles töö tegelikult. Aga arvas, et vöiks aastavahetuseks Alpidesse suusatama minna. No miksm itte eks ;) Reaktsioonidest nii palju, et sai ju Barcelonas ja Vahemere ääres käidud ôeksega ja terve see nädalake ma ootasin kuna saaks tagasi Härra kaenlasse. Ta ka oli hullumas, mötles isegi kolmapäeval, et lendab ka ööpäevaks kohale, uuris juba lennuaegasid. Päris segane :)) Aga önneks sai ta maha rahustatud. Enne reisi oli töö juures veel stressi, ja eesti tibiderga ka hakkliha kastme tegemine mu juures kokku lepitud. Önneks nad tulid juba peale löunat mu juurde ja kuskil 21 ajal lahkusid. Siis koristasin veel nii palju kui andis, tegin viimased töö asjad veinise peaga ära ja pakkisin kohvri ka helikiirusel ära.... nii umbes. Barcelonas vaatasin siis pönevusega, et mis kaasa sai. Bikiinid jäid muidugi koju, aga neid oli hädasti vaja. Ilm oli kohati 28 kraadi ja hotelli bassein ja meri sealsamas olid vägai kutsuvad. Tore puhkus oli... tervislik. Sai palju mereande söödud, Vahemere randa pidi jooksmas käidud, kui me just parasjagu Barcelonat ei väisanud, ei mingit alkoholi ja palju päikest. Väga mönusasti sai end välja lülitatud... ja öeraas on mul kihvt. Ainult see suur armuvalu häiris veits :D Tagasi lennates ootas A mind juba kenasti lennujaamas, mis oli tegelt väga üllatav.. Reedene päev, ja lennuk maandus 15:30. Mis tähendab, et ta töötas ehk löunani ainult. Aga stressi tal hetkel jätkub ja tavaliselt venivad ta päevad üsna pikale.. Aga noh, ju siis oli ootusärevus tal ka nii suur :) Reedel  pidi veel üks mu vana koolivend Berliinist külla kihutama, lubasin talle öömaja anda. Praegu pole see kohe üldse eriti probleem, sest mu korter seisab niivöinaa enamus aega tühjana. Käisime siis mingis tüüpilises Bayeri kohas öhtustamas, A tuli ka ja haaras ühe oma söbra kaasa. Berliinil oli ka paar söpra veel seltsiks. Järgmine päev oli klubitamine plaanis, külalisega ja mu paari söbrannaga. A jälle pakkus väga armsasti välja, et ta vöib väikse warm up party enda juures orgunnida. Tegigi seda... ja need ampsud mis ta ette oli valmistanud olid ikka klass omaette. Tal üldse on suur ja ilus korter ja eks ma ka viibin pigem seal nii palju kui vöimalik. Ta on üldse mingi ime mees, mu eest pole vist keegi nii hästi hoolitsenud kui ta siiamaani. No ok G oli ikkagi ka väga tsentelen ja väga hoolitsev.. Aga A on kuidagi palju organiseeritum ühe prantslase kohta. Me reisid ja hotellid on ta ka köik ära bookinud, kuigi hotellindus pidi minu hooleks jääma... aga no mul läks muude asjadega kiireks vöi nii :)) 
Ah üleüldse on ikka veel veits raske uskuda seda köike, aga minu pea on pilvedes!! 

Keine Kommentare: