Sonntag, 3. November 2013

Mis siis nüüd?



Tööl on köik segamini ja ebakindlaks löödud. Isegi minusugusel kannatlikul hakkab kannatus katkema... ja seega tuleb end liigutada. Nüüd on mul kaks nädalat vaba kah nii öelda. Härra lendas täna ärireisile Hiina ja tuleb alles kahe nädala pärast... mis muidugi tundub lubamatult kaua. Ma juba praegu ei tea kuidas need nädalad ilma temata üle elada. Ühesönaga me oleme hetkel siuksed ühiskonda öökimaajavad lolli-moodi armunud, kes ainult käsi ja mokka pidi koos on ja muud maailma suurt tähele ei pane.
A on siiamaani nii mönegi testi juba edukalt läbind ka.. näiteks eelmine nädalavahetus peol olin ma jälle veits liiga palju vahuveini hinge alla laristand, ei teinud ta mingit draamat.. kandis kenasti mu kingi, kui ma otsustasin need koduteel jalast visata ja sukkade väel edasi jalutada ja ma ei tea mis nö tema sönul 'gümnastikat' ma seal veel tegin. Muigas ainult järgmine päev. Möningad jutuajamised panevad muidugi eriti imestama... ta ikka endiselt üllatab. Ja ma ikka olengi veel oimetuks löödusd, köigest sellest mis hetkel juhtunud on ja kui saad siukset laadi sönumeid nagu 'so happy to have you in my heart, in my mind...! Simply to have you with me all the time..'... siis noh..  ongi ju pea pilvedes muudkui.

Meil oli siin pikk nädalavahetus, reede oli vaba. Reedel käisime väljas, üks tema söbranna pidas ärasaatmist vaikselt ühes restoranis, kolib täna New Yorki. Moedisainer ja muidugi möista olid kogu seltskond mulle vöörad. Seega eks ma närvitsesin taaskord omajagu. Eriti veel moe-tegelased, need vötavad mu ikka köhedaks. Aga seltskond oli väga erinev.. oli moedisainereid, juriste, insenere. Löppkokkuvöttes oli väga tore muidugi, nagu ta ikka enamasti on.
Eile öhtu vötsime rahulikult, A jälle kokkas. No ta on super gurmaan ja super kokk ka seetöttu. Eelroaks oli schrimpsid avokaados, majonesikastmega. Üks mu lemmikuid! jne. Ta on lihtsalt super kokk!!! Ja talle meeldib önneks köögis tegutseda ka.
Noja ja köik muu...  ta peaks nüüd kahe tunni pärast Pekingis maanduma...oeh 10 tundi lendu!  Kaks nädalat!!!

Keine Kommentare: