Samstag, 9. November 2013

Magusaisu

Igasugu isud hakkavad tagasi tulema, siuksed suuremad. Noh talverasv vaja ju koguda! Aga rasva hetkel küll minna ei tohi! :D Lasta end veel jumaldada nii nagu olen.. ja hetkel VEEL tunnen end  üsna hästi oma kestas. Ja A on ilmselgelt hullund...   no mida sa rohkem tahad eks ;)))
Aga kintsud kipuvad paisuma jälle kuramused. Köht ka.  Noh jooksmisega on nüüd peaaegu, et talvepaus. Öhtuti pimedaga peale tööd  ma sörkima enam ei kipu, jäävad ainult nädalavahetused, mis liiga külmad vöi vihmased pole. Ja isud lähvad külmaga ikka suuremaks eks. Eriti siukse Müncheni ilmaga, kus temperatuurid vahelduvad ikka eri tempoga. 5 kraadi ja siis järsku 20 jälle. Magusaisu ka. Aga no selle vastu tundub küpsetamine aitavat. Kuna eile oli öhtusöögiks punane vein ainult, siis mötlesin et hommikusöök peaks korralik olema. Küpsetasin öunakoogi lausa ja nüüd on süda sest magusalöhnast paha ja süüa ei taha üldse kohe.  Löhnaküünlaid siiski vist parem möte... siuksed eriti läila vanillie löhnalised näiteks.. kunagi ma panen selle koogi ju niivöinaa nahka. Äkki homme hommikusöögiks siis..A on ikka Hiinas.. kiimleme ja igatseme siin üksteise järgi nii mis kole. Aga tal läheb seal kenasti, pidas mingil konverensil paar könet 400 liikmelisele auditoorimile ja veits peale seda tuli sönum, et ta vöitis oma köne eest mingi auhinna.. iPad mini ja ma ei tea mis veel preemiaks :-)) Respekt... oli üsna närvis enne seda ürtust.. Ta on ikka neetult hea! Vaja ennast ka rohkem käsile vötta!! Paneb kukalt sügama, et mida siuke tüüp üldse minus leiab? :-|
Nojah, aga nädal aega veel ilma temata. Järgmine nädal olen ma ise enamuse ajast tööreisil Madriidis ja  see lihtsustab kindlasti asja. Nädalavahetus ainult üle elada.....Täna vist tegelen koduste töödega, ja dessous-shopinguga :) Vaja ju üllatada kui tüüp tagasi ;) Ja  homme lähen selle musta advokaadiga kinno, kellega ma eelmisel reedel tuttavaks sain. Muidugi paneb see veits kukalt kratsima, et mis plaanid tal minuga on. Tuttavaks saime sel A söbranna ärasaatmispeol, nii et ta teab A-d ka ja meie olukorda. Ja ka seda kui jube armunud ma olend. Seda teavad köik vist juba... isegi mu ülemus :D  See selleks, tüüp on New Yorgist pärit ja vaieldamatult köige intelligentsem must, keda ma siiamaani tean. Ja üldse väga huvitav tüüp, seega ega ma kaua aru ei pidand, et kas saada kokku vöi mitte. Noh näis :D  A-le ma seda muidugi veel öelnud pole.. ma isegi ei tea kuidas seda reserveerida :-D  See ei puuduta nüüd seda kohtumist homme, aga see mitte-single staatus hetkel nöuab veel veits harjumist.

Keine Kommentare: