Dienstag, 12. November 2013

Drugged

No kuramus... kaks nädalat!!! Mina seda üle eie ela... nagu jôule ootaks. Noh mitte et ma poleks midagi teinud vahepeal, et seda ootamist leevendada. Ja siukseks töbiseks hakkan ka jääma.. vöi noh... eile oli hullem. Aga eile kutsus mu uus söber must jurist mind hoopiski mingi kunstioksjooni eel-üritusele. Rotary klubi eesvedamisel... tuli välja, et meie firma treasury middle office boss on Müncheni Rotary klubi boss ka. Eks me tundsime teineteist ära küll.. Istub korrus allpool kui ma.. Üldse oli väga soliidne seltskond koos. Pluss vein ja suupisted ja päris huvitav kunst. Pluss Kelvin, mu uus tore söber :-)) No ta on töeliselt vahva... gey ilmselt. seetöttu pole A ees ka süümepiinu. Kuigi tema sönumid on nii neetult meelitavad, et vötab alati veits mötlema. Aga teda vaadates küll mingit suuremat kahtlust selles suhtes ei jää. Ja ta töepoolest on niii neetult vahva.  Täna ta veel mainis, et kui ma olin ära läinud, oli ta teada saanud, et ühe eestlase maal oli seal galeriis ka üleval. Pidavat päris hea olema, selle kunsti oksjoni juht olevat seda eestlast isegi tema ateljees (Dresdenis) külastand, ja pidi väga huvitav kunstnik olema. Oksjon on reedel, kuhu ma kahjuks minna ei saa :-((( Kell 20 hakkab, aga mu lennuk Madriidist maandub alles 20:30 ja kuna ma veel linna jöuan. Aga Kelvinit tahan kiirelt jälle näha, möni inimene on lihtsalt nii neetuld pönev ja nii soe kogu oma oleku juures!! Noh eilsest üritusest sai nii mönigi tuttav nägu veel juurde ja üks jurist (mingi jant mul nende juristidega) pistis mulle veel oma visiitkaardi pihku.. Ka tore tüüp :)) Eks ma kirjutan talle ka kunagi. Igasugune vahva seltskond kulub alati ära eks. .. eriti kui üritad vööral maal sotti saada omadega ;)
Ja A puudusest lähen lolliks siin vaikselt. Täna lendas ta siis Shenzhen'st Shanghaisse, kus ta nüüd oma luxus hotelli Royal suit'is norskab. Paari tunni pärast on äratus.. siis kui ma magama kobin umbes. 7 tundi vahet.  Nojah aga Madriidis ootab mind ka luxus ja puha ... nujah küll Executive suite :D Mitte et ma sedagi välja oleks teeninud. Reede öhtul maandun mina ja laupäeval varahommikul tema.. Kasin juba reedel öhtul ilsmelt ta pessa ära...  Oejah no töepoolest, nagu jöule ootaks. Ilmselt korraldan korrliku hommikusöögikraami ka kohale.. Me mölemad pole hommikusöögi söbrad. Nädala sees vähemalt mitte. 2 kohvi ja minek. Aga no nädalavahetusel vöiks ju vahel veits nautida seda ka... :) Pealekauba nii kaua eemalolemist.
Nagu ta mainis, et nagu narkootikum.... eks ta nii ole. Ja mina ei oska ilma selle french kissita ei istuda ei astuda ka enam... jube lugu.

Keine Kommentare: