Dienstag, 8. Oktober 2013

Romanss läheb muidugi täie hooga edasi. No egas mul muud hetkel peas ei ole ka. Muidugi eile oli veel siuke tööpäev, et hingamiseks polnd ka aega... siuke asi peale üsna magamatta ööd on päris väsitav. Sellest hoolimatta kobisin eile öhtu ka prantslase juurde. On mind need päevad kenasti tööle ka ära toonud.. neetud ma olen läbi ja löhki hull ta järgi. Ja köige vahvam on see, et tundub et tunded on vastastikulised :) Töi mulle PAriisist igasugu nänni kaasa jne. Ja lubas, et ei lähe enam niisama lihtsalt nii mitmeks päevaks kuhugile ilma minuta ära. Nojah aga oktoobri löpp olen mina nädalakese Barcelonas ja novembri algul on ta kaks nädalat tööreisil Hiinas. Novembri löpp ehk lähem siis koos Amsterdami nädalavahetust veetma ja tundub et suusanädalavahetusest enne jôule saab ikkagi ka asja. Üleeile kokkasin mina talle, sest härra maandus kuskil 18 paiku ja tormas siis kohe mu juurde. Tegin lôhet ahjus ja pasta ja avokaadisalatiga. Polnd isegi viga. Ja eile asjatas ta jälle köögis. Neetult hästi teeb süüa!
Nojah ma jään vist veel möneks ajaks siin selle teema juurde öhkama... aga no mis sa teed eks. Täna hommikul vaatasime töö ja öhtu plaane ja tundus, et reedel saame alles kokku. Aga paar tundi hiljem saatis härra sönumi, et öhtul näeme siis :)
Ja vahepeal sai ju ikkagi Oktoberfestil ka veits trallitud. Reedel nimelt tegin väikse meeleoluka tiiru... nii kui ise oled armund, vaatab kogu maailm sind armunud pilguga.. No täiesti lubamattu asi tegelt. Aga neid andunud (no eks veits joobes ka) silmapaare oli seal paksult ümberringi. Nii et jöin oma kolm liitrit ölut ära ja lasin jalga.... ja saatsin kiimaseid sönumeid oma härrale.
No ja ega muud tarka mul hetkel kirjutada pole ka.. Peaks ikkagi kogu krempli körval ka töö ja tulevikule veits tähele panu pöörama. Hetke suured muudatused kipuvad kogu senise ilusa tööelu peapeale keerama. Tuleb varuvarjante jahtima hakata. 

Keine Kommentare: