Mittwoch, 16. Oktober 2013

Baise-en-ville

Täna oli jälle üks omamoodi päev. Härra töi mind kenasti tööle, ise kihustas mägedesse, kus tal USA ja Hiina kolleegidega mingi üritus. Hitleri punkris nimelt. Seal oleks huvitav endali ära käia. 
Oli üks meeting Compliance osakonna riskijuhiga kokku lepitud, täpsemalt Export compliance. Kell 14. Aga kui sinna jöudsin, oli terve osakond kohal ja lükati korralik tükk shokolaadi kooki nina alla. No miks mitte. Kellelgi oli seal ärasaatmispidu ja just kella kaheks oli oma koogisöömist planeerinud. Päris naljakas algus koosolekuks. Tuleb ka ära mainida, et selle osakonna cheff on üks ime attraktiivne prantslane, kes mulle on ammu juba silma jäänd ja tundub et mina talle ka. Aga pole olnud vöimalust kuidagi veel tuttavaks saada. No vot siis ... nüüd on tutvus tehtud :-D Ja ta on neetult attraktiivne ja intelligentne mees...kuskil 50ndates. See et ma silmini-körvuni hetkel armunud olen, ei tähenda et mul kenad mehed veel tähelepanematta jäävad eks. Meestel on ju sama lugu. Aga see minu armastuslugu läheb järjest pöörasemaks. Ega ma siin seda irja ei oska panna, minul seda andi pole et kogu kaunidust kirjeldada. Aastavahetuse vist veedame ikkagi ka koos. Jöuludeks ma muidugi kasin Eesti, aga siis aastavahetusek ehk tagasi ja teeme veel ehk suusa-mägede-aastavahetuse-tripi. Eks vaatab, siis mul oleks 11-12  päeva Eestis juba niikuinii, et ehk teebki töesti nii. 
 eks natuke on räägitud eelmistest suhetest ja no minu eelmine suhe mis mainimist väärib, on G. Eks ta sai selle pildi kiirel kätte. Mis tegi teda veits tösiseks.. uuris, et kui G homme uksele koputaks ja end tagasi pakuks, mida ma siis teeksin? Eks ma ütlesin, nii nagu on... oleks ta seda kuu aega tagasi teinud, oleks ma ta ilma pikemalt mötlematta vastu vötnud. Nüüd aga on lood teised... on töepoolest. Mina olin igasugu lootuse kaotanud siukse asja suhtes.... olgem ausalt ma olin ikka päris bitter juba. Önneks oli uhkust ja meelekindlust parasjagu, et mitte päris alla anda . No tegelt see polnud iial mötteski.. Aga see mis praegu toimub, sellisesse asja ma töesti enam ei ukunud ja olin üsna skeptiline..

Nädalaahetusel mainis, et me vöiks selle baise-en-ville  variandi tema juurde orgunnida. See on nimelt siuke kotike, kus sul on tagavara asjad kaasas järgmiseks päevaks, kui spontaanselt kuhugile vöörasse kohta ööbima jääd.. nagu kreemid, hambahari, pesu, bürooinimesel ehk triiksärk vöi miskit vahetus-asi..  baise tähendab prantse keelsest  keppima... ühesönaga otsetölkes oleks see 'linna peal keppimis varustus'... vöi miskit...  vot siis prantslased!  :))
Aga eks varume selle asja siis ära :-D kuigi pühapäeval ma kasin Barcelonasse ja laupäeval, kui siin on väljas 20 kraadi sooja, kokkan ma eesti tüdrukutega kardulat ja hakklihakastet. Oejah peaks mingid plaanid paika saama rohkem...

Aga olgem realistlikud.. mis saab sellest pöörasest armumisjärgsest ajast.. Tema on aadlisuguvösast... mina.. kas eestis leidubki sellist öiget aadlivärki.. ega vist eks. Ja ega mul miskit muud välja pakkuda pole peale selle mis ma ise saavutanud olen.. aga siinses maailmas omab see väärtust paraku. Nii et näis kuna reaalne maailm meid jälle paika köigutab.


2 Kommentare:

MrsG hat gesagt…

iihiii @ "keppimisevarustus" :D

Naudi seni kuni seda on! sa ju juba piisavalt suur tüdruk, et elu nautida! :)

Matinee hat gesagt…

eks ta nii ole jah... tuleb nautida jah! ;))