Freitag, 4. Oktober 2013

French

Prantsusekeel taas vaja ette vôtta.. heaküll natuke ma praktiseerisin juba oma prantsuse härraga.. aga no roostes on see värk. Samas täna sai veel värskendust..

- je t'aime, mon amour (no kes seda ei tea)
- tu me manques
- bonjour ma belle
- amoureux de toi
- tu as gagné le jeu et mon coer
- j'aime quand tu m'écris en francais
- le francais, je t'apprendrai
- je t'aime
- je t'aime :)) etc
- bonne nuit ma belle
- tu remplis déjà ma tête et mon coer
- bonne nuit mon amour
- je suid fou de toi!!!!
- tu m'apprends a dire je t'aime en estonien


ilmselgelt ma olen täielik tobu, et jälle omadega nii sees.. eks pärast vöivad köik öigustatult parastada.. Aga mina ei suuda pühapäeva ära oodata!! Härra maandub siis kella viie paiku ja peaks otsejoones mu juurde tulema.

Aga french.. motivatsioon on taas olemas .. läheb keeleöppeks! Mul  kaks otsest kolleegi ka prantslast.. noored.. vötan nad ka ette löunapauside ajal :D

Liftitutvus?? millest ma miskit ei mäleta :-D Ôigemini doppelt lifti tutvus... ikkagi ei mälets... tüüp arvas et peaks sinna lifti lilli viima. Aga siis mötles ikka ümber, sest siis jääks mulje nagu keegi oleks seal surma saand. parem toob lilled mulle. Ma olin täitsa nöus muidugi.

Ah ja miskit pean köigi nende teiste tüüpidega ette vötam.. sel nädalla mil ma prantslast kohtasin, oli ju veel kaks deiti ennem ..ja köik nad uurivad järjepidevalt kuna jälle kokku saaks. pluss veel italiano, pluss argentiina latin lover. Siiani olen köik lihtsalt eiranud... aga äkki oleks korrektne neile teada anda, et  pole mötet ... Karma käib ikkagi minust sammu eest vist. Peaks tegem asju mis minuga tehti nii pool aastat tagasi.. ja mis olid ..vastikud. Äkki siis parem mitte miksit teha.. Lihtsalt kuss olla. Kuigi ma tean et ühega ma vöin neljapäevasel üritusel kohtuda....

Keine Kommentare: