Mittwoch, 9. Oktober 2013

Möga

Ah minu pea on löplikult segi aetud.... seda armund möga vöib vist veel pisut aega siin lugeda. Aga no mis teha... Eile ronisin ka härra juurde... tegi mulle jälle ahvatleva öhtusöögi Quiche löhega ja salat... ma olevat mainind et mulle meedlib see löhega variant rohkem. Hommikul tuuakse kohvi voodisse...suudeldakse kogu su teki alt välja ulatuvad kehaosad üle...varbad ka kui need juhtumisi kuskilt välja piiluvad. Transporditakse kenasti tööle.. ja no ma töötan linnast veits väljas. Ja ma oleks ta järgi hull ilma kogu nende tähelepanekuteta ka...See tema prantsuse sharm!!  Asi läheb järjest meeletumaks.... Ööd on küll magamatta, aga mis see loeb kui oled nii lollakat moodi armund eks. Töö juures saab kogu positiivsele meelestatusele ikkagi köik hullud asjad tehtu. Praegu on hull periood seal ma ütleks ja ülemus on mulle andnud meeletult palju otsustamise ja vabadusruumi. Siukses suures konsernis on see muidugi mitte eriti tavapärane, aga seda pönevam. Stressi jätkub aga huvitav on! 
Ja hoolimatta sellest, et härra mulle muudkui kokkab, olen löppkokkuvöttes ikka alla ka vötnud. Dirndl läks isegi nr 34 selga. Ja see dirndl pole naljaasi kanda. Siuke sale on päris tore olla tuleb mainida :D
Täna olen üle kolme öhtu jälle kodus rahulikult oma mugavate kommetega, sest tal on USA kolleegidega öhtusöök..  päris mönus peaks mainima :) Ja kapid on prantsuse delikatesse täis! Aga ma ju ei söö hetkel eriti öhtuti ju ... :D No ei teagi mis teha nüüd

Keine Kommentare: