Freitag, 21. März 2014

back up

mul on tunne, et üks mu parim joomakaaslane ja üldse üks tore ja armas ja alati suureks eeskujuks olev söbranna  sai täna emaks! :)) Mis on nii vahva, et lihtsalt on kohe!!!
Pöördvördeliselt kogu rööm söbranna pärast tekitab haletsust enda suhtes. Seda nüüd siia vaja... aga noh kogu rööm kaalub ikka muu köik üles, selge see :))


et mis "back up".. lihtsalt peaks end tagasi tömbama... mingeid konkreetseid pöhjuseid pole... aga köhutunne ütleb nii. Köhutunne pidavat see köige öigem tunne olevat ;)

Ja mis on veel äge, see aasta tundub olevat pulmade aasta mulle. Mais on pulmad, augustis on pulmad... ja mu vennaraasuke vist abiellub ka augustis!  Mai pulmade tüdrukute öhtu on sel nädalavahetusel! Homme läheb siis show lahti. Mis korraks tekitas väikse möttepausi mulle.. et kas ma abiellun kunagi? Ja kui, siis kes mulle selle tüdrukute öhtu küll korraldaks? Aga abielu...Ma pole sellele kunagi suurt röhku pannud, see teema on alati nukker olnud. Mu enda vanemad on lahutatud. Ja see valge kleit ja köikse uhkus on mulle pisiskesest peale pigem väga nukra pisara silmi toonud. Aga ikkagi, miuke naine see ei unista oma pulmadest???
Jah ja kui nati järele möelda...minu puhul pulmad oleks eriti keeruline teema.. Nii et .. nii kurb kui see ka pole, sel teemal küll mingeid unistusi ei tasuks nüüd heietada.

Mösjööga  vôtan ka distantsi... ma pole ikka veel kindel mis asju ta ajab

Keine Kommentare: