Sonntag, 23. März 2014

what a day..

hea asi igasugu emotsionaalse jama juures on, et isu kaob ära.. praegu kevadel suve ootel kulub ju ära. pole täna miskit söönud, ujumas ja saunas käisin ka..
ah mida ma muretsen. Kuum tüüp eilsast pakub end aknaist ja ustest (kusjuures ta nimi vist on Christus :)) Küsisin, et kas ta on usklik ka, seepeale kostis et mitte eriti :D ). Italiano ka jälle välja ilmunud. A-l on keskea kriis ja mis kuradima pärast pean ma ennast halliks ja haigeks mötlema selle juures..pooleldi närvivapustuses. mikspärast see mees mu omadega nii krussi ajab alati!
Järgmine nädal on plaanis väike enesepuhastus.. ja siis pikk nädalavahetus... kui A-ga veel köik ok on, siis vöibolla väike wellness kuskil Austrias vöi ehk Pöhja-Itaalias.. Aga kuna ma niikuinii olen vabad päevad vötnud, siis eks mingi väljasöidu teen ikka, kas siis üksi vöi kaksi eks näis..

Keine Kommentare: