Freitag, 28. März 2014

Mida teha?

homme ootab reis ees.. Itaaliasse. Oejah kuidas on vaheldust vaja.. ma olen ennast nii auku mötelnud, et süda paha. Oma süü on mösjööl ka muidugi, kes sööb mu närve ja ajusid. Teisipäeva ta jälle kokkas mulle hörgutisi, ja oli nii kuramuse armas! Aga täna olime erinevatel pidudel... ja koju minnes temaga ühendust saada üritades, ei tulnud ei A-d ei O-d päris mönda aega...ja nii ma ärritusin vaikselt..ja üha enam.. koju jöudes oli plaan valmis, kuidas ma kogu hotelli  bookimise tühistan,  A maha jätan jne.
Ja siis tuli sönum...et on voodis ja homme näeme...
Kurat miks ma ei suuda neid asju lihtsalt laadnalt vötta...vöi et isegi normaalselt lihtsalt??? Nagu ma köike muud elus juba vaikselt vötan..
Aga homme siis Gardasee äärde...töökaaslased teadsid rääkida et Bondi filmis ka sealt löik, tshekkasin järgi https://www.youtube.com/watch?v=uAnkwCQLsDk
tundub pönev. Ja mösjöö sportautoga ja tema üsna raske jalaga vöib seal päris pönevaks minna. Ilm on 20 pluss kraadi kanti....seesama on siin Münchenis ka väidetavalt, aga Itaalia on Itaalia.ja  saksa on saksa.. Kuigi ma elan ilusaimas linnas Saksamaal... aga nojah :-D .Verona ja Veneetsia pole ka sugugi kaugel...nii et käime seal ka ära.
Seega vist ikkagi hea, et ma kogu reisi oma emotsioonis ei kustutanud. Kusjuures hotell on ikka korralik spa ja wellness ja kohe järve ääres... Ai kuram... Aga A ma vötan  töiselt ette.. Eile ma mingis zen-hoos otsustasin, et vötan asja rahulikult. Aga no ei önnestu  see sugugi...

Lisaks üritas Christus täna väga kokku saada :-D

Keine Kommentare: