Freitag, 11. Juli 2014

Detox

Ma üsna ootan juba Eesti reisu ja Eesti sumedat suve! Kopp on veits ees kôigest. Mitte veits, vaid päris kôvasti. Aga seda plära ma olen ajand juba kohutavalt kaua aega. Endal ka juba kopp ees sellest konstantsest halast :-)) Täitsa nôiaring. 
Mösjöö kah... on paras tropp ja siis kui ma olen valmis talle kôrri kargama ja kogu kupatusele lôppu tegema, siis ta korraldab taas ühe üli-maitsva ôhtusöögi ja on nii ninnunännu armas ja hoolitsev ja nii neetult .. hea!!! Ja hoiab mind nii, et mul hing kinni... Et mul on jälle môneks ajaks  keel ripakil ja pea pilvedes... kuni järgmiste mustade pilvedeni. Vôiks juba ära harjuda nende tema olekutega ja kôike laadnamalt vôtta. Pole just kôige lihtsam töötempo tal ja seda hinda sa maksad, kui vähegi rohkem karjääri tegemiseks läheb. 
Ja ise ma ju kiikan pigem siukseid..
Aga eile ta tegi veiseliha ja selle kôrvale porgandid kuidagi apelsini-inveri vöi-raasu sees küpsetatud. Keele viis alla..ja lahja kah. Pluss sprantsuse shokolaadi kook!! See vist nii lahja enam polnd, aga sulas suus..  Üldjuhul üritan siin möned päevad eriti tervislik olla...söön arbuusi..näiteks. Ja kuna A kobib nädalavahetuseks Genfi, siis andis kogu oma juurvilja-kuhila mulle kaasa, et ma ära sööks. Teen ühe korraliku ratatouille nädalavahetuseks!
Ja veel...täna kihutas mösjöö tund aega varem tööle juba, ma sirutasin veel voodis ennast. Aga ennem minekut tôi mule kohvi voodisse ja oli mu pluusi ka ära triikind (triikims hoos ilmselt).... ^-^  Siuke mees!

Keine Kommentare: