Donnerstag, 3. Juli 2014

Ma ei tea enab, mis on unes mis on ilmsi..üks öö sain palgiga vastu vahtimist, see vähemalt oli uni. Siin nimelt söidavad vahel siuksed palgiautod mööda... need jäävad ikka silma, no peaaegu keset linna..tohohh. Aga unes ma seisin vales kohas ja üks palk oli veits välja libisend, ja nii see kömakas juhtuski.
Homme hakkan ühe ülemusega kana kitkuma. Jöudu mulle. Peaasi rahulikuks jääda ja oma seisukohad selgelt ära pöhjendada. Mees on ületöödanud ja närvid veits krussis. Ja üldse nati idealist... Vähemalt on möned vead millest ma temalt öppida vöiks. Neid muidugi on vähe, üldjuhul on ta väga hea manager ja heaks eeskujuks.
Täna oli Toulousi lendamise asemel videokonverens Prantsusmaa, Hismaania ja Washingtoniga. Meil oli bookitud CEO videokonfi ruum paar korrust körgemal. Kvaliteet oli ikka töeliselt hea, ainuke asi, et oma löusta oli ka vöimalik terve see aeg körvalt jälgida. See oli veits veider.. aga noh igastahes lahe et ei pidand lendama hakkama. Teisest küljest vahetab löuna ja öhtusöökide ajal kaugete kolleegidega palju rohkem kasulikku infot päris kindlasti. 
Igastahes on homme päris julm mäng..Saksa vs. Prantusmaa. Mösjööga sai diil tehtud, et kui Saksa vöidab, teen ma välja ja kui Prantsusmaa, siis tema laupäevasel restorani tuuril. Mölemad on tugevad ja ma vöhik miskipärast arvan, et pransakesed teevad ära. Ta ise arvab et saksa vöidab. Kes on muidugi ka väga hea! Aga prantslastel on noor ja uljas team. Eks näis. Mul pohhoi, kui saksa vöidab, on ka ju meeleolu möneks ajaks siinmail jälle super-hüper. 

Keine Kommentare: