Montag, 30. Juni 2014

Treasury

ujee... mind on vist märgatud.. seesama inimene, keda ma eelmises postituses rääkisisn, see vist teab mu eksistentsialismist ka... no eks üksteist oleme varem ka juba märganud, siis kui hilisematel töötundidel suitsunurgas suitsu vihtus ja ma tast tihtilugu mööda pörutasin. Tema piidles, ja mulle ta ka märkamatuks ei jäänud.. ilus ja ilmselgelt edukas mees. Aga neid on firma paksult täis. Silamröömu jätkub kuhjaga. Eelmine nädal sai nimi ja nägu kokkuviidud,,, ja nime teadsin ma juba kaugematest aegadest...no ütleme nelja aasta tagusest. Nüüd on mu chef minust temale rääkind, tema mingil alluval on mu CV käsutada. Ja mina lollakas googeldasin nime ja sain linkedinis vastuse. Ja enne kui arugi sain olin juba ta profiilil...ja seda et ma ta profiilil olen olnud, ta ju näeb. Siis sai löpuks nimi ja nägu kokkuviidud. Teab mis mu chef talle köik kokku seletas minu kohta, aga kiidetud on mind siin palju.. ja ma arvan, et ta ka kiitustega väga kitsi polnud.
No igastahes on ta vast ka näo ja nime kokku pannud, sest täna kantiines kui mööda läksin vaatas mind väga intensiivselt ja väga suunatult...eks mina ka... aga samas tutvustatud meid üksteisele ju pole. Ja no firma koridorides ma teretan ehk köiki, aga kantiines ainult tuttavaid siiski. Seega jäi kuidagi imelikuks see situatsioon.
Ja tema nime ma teadsin juba ammu hoopiski tema venna kaudu. Ei noh ma olen päris pönevil mis sest köigest saab. Ei romantikast pole siin juttu :)
Täna sai oma suure chefiga ka veel veits räägitud ja hüvasti jäetud... tema viiamne  päev täna firmas.

Keine Kommentare: