Mittwoch, 25. Juni 2014

Black skirt

eks nende soovidega on ikka nii nagu on.. mönega vist peab töepoolest ettevaatlik olema. aga mönegi kindlasti ka mitte. ma kunagi pool aastat tagasi juhtusin ühele moeblogile, kus tüdruk mainis midagi et keegi eestlane olevat uus Mango modell. Ja piltidest jäi kohe üks eriti silma. Mötlesin kohe Mangosse tormata ja selle seeliku endale muretseda...aga siis veits vaatasin ja uurisin ja tekkis hirm, et mu tsellukas ripub liialt välja siuksest. Nii see asi jäi. Kuigi shoppingutuuridel on ikka peast läbi känud see asi veel. Nüüd laupäeval A juurest koju kobides tegin väikse poetuuri.. tenniseid tahtsin. Ega ma mingi tennise-inimene enam pole, tudengi ajal sai neid küllalt kantud. Aga no mötlesin, et hea jalka-vaatamis-üritustel kanda. aga no siis jäi nii mönigi pood veel tee peale ja Mango ka. Ja aled hakkasid siin pihta. Löppkokkuvöttes sain selle seeliku vöileiva hinnaga ja viimasel minutil turgatas mul pähe musti asju ka vaadata. Ma nimelt üritan musti asju viimasel ajal vältida, mul on lihtsalt garderoob täis neid. Üks söbranna keelas juba kategooriliselt musta kandmise ära.
Nuvot siis. Vahepeal on jalgpalli janti olnud...Prantsusmaa ja Saksa teevad ju Euroopa mastaabis peaaegu ainukestena veel hästi. A vöitis vahepeal mingi golfi pokaali. Täna käisin teda oma uue seelikuga hullutamas ja pokaali üle kaemas. Hullus küll jah. Ja hullutas mind ka vana pörguline. Eesti piletid ostsin. 2.-19.august olen seal! A-le mainides ta lihtsalt vaikis.... teab kas oli pettunud, et ma ostsin Vahemere asemel Eesti valida.. noh ma ei tea. Meile mölemile kulub veits lahus olekut ja mötlemisaega ära. Ja temale kulub hädasti puhkus ära! Tal on ikka metsik tempo töö juures kaelas. 
Natalia´juures sai täna kaalutud ka. No kuu ajaga on 1,5 kilo läinud 5 asemel :)) hää seegi. Ega ma väga rasvasena end hetkel ei tunnegi.
Ja oh neid unenägusid.. siin vahepeal nägin et mu maja kukub kokku, laguneb ära, ujutab üle. köik vöimalik, et ma kogu oma maisest varast ilma jäin. Ja oh seda nöutut olekut siis. Jälle oli hea üles ärgata, sest see neetud uni oli taaskord nii realistlik.

Keine Kommentare: