Sonntag, 15. Juni 2014

Scllops!

vöiks ennast naljaviluks Pariisi ja Amsterdami värvata. Kui ma kuskil Pariisi näen, hakkab alati ila tilkuma ja Amsterdam on lihtsalt mönus väike stiilne ja löbus linnake. Ja Amsterdamlsased super tore rahvas... vähemalt pealiskaudselt.
Seda mis mösjööst saab, sellega ei ole mötet arvestada. Kuigi eile öhtul ta tegi mulle siukse viie-tärni öhtusöögi taaskord.. alates scallopsidest... ja kui ma neid juba näed, mul on pölved nörgad. Asi algas nimelt nii, et neljapäeval ta kokkas mulle miskit riisi, suvikörvitsa segu-kanaliha juurde. ja pärast mu hinnangut uurides, ütlesin et "hea".. millega ta väga rahul polnud. no tegelikult oli ikka kohe päris hea.. aga no ma siis mainisin, et oleks scallopsid vöi löhe vöi mingi muu mereand, siis saaks alles "väga hea" öelda. Ja nagu naksti olid scallopsid menüüs. Ma önnest kiirgava oleku töttu polnud enam hinnngut vaja küsidagi ilmselt. Tüüp ainult naeris... Ja siukseid tähelepanekuid vöib vist ainult prantslastelt oodata... aga neil on teised trikid-tshikibrikid juures. Kuigi ega see pole müüt, et nad nii möneski vallas väga osavad on :)
Muidu on terve maa jalgpallist hullumas muidugi. Homme siis saksal esimene mäng, ega sakslased eriti ei usu, et nad portugallaste vastu saavad ..
Eelmine nädal oli tööl muidugi veider värk.. selgus, et mind taheti ühele positsioonile aasta alguses. oleks cv saatnud, oleks mind kohe kohale istutatud ja siis oleks kogu mu tulevik mureta! Ja tegelikult mind isegi päris taheti, aga konkreetselt jutule ei tuldud. Tehti ainult vihjeid.. mis olid üsna ilmselged, aga no ise olin loll :))) ja no oma olukord meeldis ka tol hetkel... lootust veel oli. finance excellence osakond. Nüüd on ainult haavu lakkuda ja vigadest öppida.. 
Ülemus käskis mul kategooriliselt CV-d muuta ja pilti ka muuta. Önneks firmas on foto-teenus ka olemas, ja lasin seal proffessionaalsed portree pildid teha. Eelimine pilt oli kuskil baaris tehtud, no olek on soliidne, aga kui lähemalt vaatama hakata, näeb veel kokteili-menüü ka pildilt ära. Ja mingi taim lehvib tagaplaanil... nojah.  Boss irvitab siiamaani. Ta ise jätab ka firmaga hüvasti, isegi varem kui mina. Ja see et ta siuksel alal nii toetav on, on muidugi meeldiv.
Samal päeval juhtus veel üks väike apskas.. nimelt kui teada sain, et mind sellele positsioonilile tegeöikult väga taheti ja miukse vea ma olin tol aal teinud, hakkas mul kohe üks telco web-meeting pihta. Teine chef oli juures ja ma pidin üht-teist presenteerima. Rootsiga muideks.. Tund aega sai kenasti ja effektiivselt mööda saadetud ja koosolek läbi. Telefoniühendus sai katkestatus, aga siis kargas mu see teine chef büroosse ja mu arvuti taha.. ja siis mul turgatas pähe et nöitaks talle oma wakeboardi pilte, sest eelmine nädal ta väga tahtis neid näha, aga mul polnud veel neid. No ja näitasingi köik kenasti ära, ja siis märkasin et mu desktop on ikka veel aktiivne nii Rootsi kui Prantsuse poolele ka. Nii et nägid köik kes tahtsid mu surfi pildid meetingu löpuks ka kenasti  ära :))) No peale seda päeva tahtsin nina lihtsalt täis tömmata, mille peale prantslasel olidki mitu pudelit valget veini juba kappi kenasti valmis pandud..  


Keine Kommentare: