Mittwoch, 16. Juli 2014

Ups

Üks söbrants vangutas kunagi pead, ja ütles, et no tal käib ikka üle möistuse et kuidas mul need asjad käivad. Ah ma ka ei tea... perekonnaviga ilmselgelt.
Vôi on see, see 'hollywoodi naeratus', nagu üks vanaema kolleeg, keemiaôpetaja, kunagi iroonitses. See tädi on vist nüüdseks surnud, aga ai mulle ta sarkasm meeldis.
Täna oli siuke firmade jooks Münchenis..30 000 jooksjat vöi rohkem. Meie firmalt oli 200 välja käidud. Aga no BMW-lt oli näiteks 1100 umbes. T-särk on meil lahe... sini-must-valgetes toonides ja slogan on - we make it fly. Varem oli oranz ja  The sky is the limit :-)) Meie firma puhul on see sky limitina kaheldav :-) Anyways. 6,4 km. No igastahes jöudsin kuidagi hilja starti ja oma rahvast suurt enam ei leidnud. Eks ma jölkusin siis üksi rahvamassis ja no logisch, et mitte väga kauaks. Mingil hetkel oli üks lôôpija külje alla ja kuna meil kohe nii palju nalja sai, oli selts kogu jooksuks olemas. Distants on muidugi kökimöki, aga mingist ajategemisest juttu polnud, rahvast oli ikka liiga palju puntras. Aga see siukse jooksu puhul just eriti tähtis pole ka. Rohkem siuke seltskondlik üritus väikse sportlikku mekiga.  Olympia-staadionilt see algas ja lôppes. See siin on töeliselt ilus!!! Ilm oli super..25 kraadi.
Kuna meil tempo nii hästi sujus ja nalja sai ka terve see aeg, siis ta tegi ettepaneku laupäeval taas jooksma minna. Mingeid muid kontakte ei vahetanud, laupäeval kell 15 olympiatorni all. Naljakas iseenesest. Jooksu-date. Ilma lubab kuskil 35 kraadi kanti, eks siis higistame röömsalt koos. Mulle need palavaga jooksud meeldivad. Paras kogus rämpsu sulab kehast välja. Noh kui mösjöö minuga jooksma ei tule, eks tuleb siis mujalt ringi vaadata eks. Kuigi... ta on ka vaikselt sörgiga algust teinud. See on muidugi vahva. Aga ta pigem golfi/tennise/surfi mees. Temaga on mul homme date sumedas suveöhtus :) Ta on iseenesest ka viimasel ajal üllatavalt armas olnud... täitsa kohe vôtab suu ammuli. Aga jooksma lähen ikka. Muidu on see nädal lihtsalt eriliselt stress.. töö jne. pluss pühapäeval wakeboardima taas. ja ma olen juba täna omadega nii läbi kui läbi... Aga alles reede peale löunast vöib vabamalt hingata.
Homme peab terve päev end suurte meeste ja naisete seltsis töestama ja ülehomme pean ma suurtele meestele miskit töestama. Oi kuramus, saaks see nädal juba läbi!


Keine Kommentare: