Samstag, 28. Februar 2015

A

A on segi pöörand... küsisin neljap et kas reedel kokku saame. Mainis et noh tegelt tal taiwani kolleegiga bisness dinner... aga natu aja pärast vastas, et muutis asja ümber ja saame kokku jah. Reede hommikul mul oli jube sushi isu ja uurisin et kas tal kah? Ise juba vaatasin uurisin restoranide järgi, et kui tal ka huvi, otsin miskit välja ja reserveerin. Varsti tuli vastus, et kell 20 on Mitani restoran reserveeritud. See on üks Müncheni parimaid jaapani restosid ja önneks üsna lähedal tema elamisele ka. Ja vot see oli uus elamus.. sushi-mushit ja mingit grilli olin jah juba küllalt söönud. Aga seekord oli eelroaks muidugi mingi supp, siis möned sushid ja siis miski supi taoline asi... vöi noh keev puljongi sanane vöi lihtsalt vesi pandi keset lauda tööle ja juurde toodi liha löigud ja igasugu erinevat juurvilja. Et paned selle sinna  keset lauda olevasse keevasse vedelikku veits keema ja siis asetad selle oma kaussi, milles on veits maitsestatum leem. Ja sööd muidui pulkadega. Väga hea oli! Paras elamus peaks mainima.
No ja köik muu mis a pärast korda saatis.. kah paras elamus... Äkki ma ehmatasin vöi noh motivieerisin teda oma viimase nädala hakkamasaamistega... Need on päris hullud...Selja taga on ääretult emotsionaalne ja hull nädal.  Varsti kirjutan.. aga mees on ju täiesti armunud!!!! :)))
Lisaks käskil mul täna veel nendest piltidest mis ta kunagi mulle töi foto saata, sest läheb ikea'sse ja  muretseb mulle raamid ka....heh? Raamid on nüüd olemas. Nüüd löögu need pildid keegi seina ka, sest need on töesti ilusad.

Keine Kommentare: