Donnerstag, 12. Februar 2015

ma sain täna postkaardi...migilt dändilt Frankfurdist :))) Tean teda juba ammust aega ja koguaeg on mingi kahtlane flirt olnud. Kokku vast olen ainult 3-4 korda saanud seltskonnas. Üks kord vist omaette ka. Aga mingi kahemôtteline jutt muudkui käib... vahel suigub maha ja siis läheb jälle lahti... nüüd sain südametega frankfurdi kaardi kirjaga "Tequila or Bordeaux?". See jälle miskite jutust läbi käinud teemadega pistmist. Aga no päris üllatav... postkaart!!  :)))
Muudkui mötlen siin, et mis see eestlasele omane näojoon vöiks olla. Prantslastel näiteks on super ilusad ja hingelised silmad. Stiil ja klass niikuinii. Eestlaste puhul aga olen ühte asja täheldanud. Ninad. Need on nagu suvaliselt näkku visatud. Mul ka paras pörsa nina. Nii mönelegi see meeldib :)) aga miskit ilusat seal küll nüüd pole.
Aga siin peetakse mind järjepidavalt ja veendunult shveitslaseks.

Vaatan praegu Barry Lyndon filmi, Kubriku oma . Nali on selles, et ma olen seda juba korra näinud. Kunagi ammu sai seda G-ga koos vaadatud. Ma ei mäleta filmist absoluutselt miskit välja arvatud muusika. Ja Kubriku filmid on ju ikka mälestamisväärsed. Aga muusika läks igasse kehasoppi. Theme Sarbande..Händel. 

Keine Kommentare: