Montag, 23. Februar 2015

Jamps

Mul on vaja teha homme hommikuks tösine otsus. Seal on nii mönedki aspektid.... kas saada raha lihtsalt mittemidagi tegemise eest? Ja ikka päris korralikult! Vöi visata end täielikku tedamatusse..
Käisin reedel intervjul....see läks päris sitasti...  ja lisaks selgus, et investeerimispanganduses ma saaks vähem raha vastutavama töö eest kui hetkel!!!!! miiisasja? peaaegu stressita töö eest praegu...söjalennukite tööstuses... ainuke mu stress on selles, et ma olen ainuke välismaalane meie teamis ja üks ainuke neist paarist naisest.
Lisaks sotsiaalne keskkond mis on vahepeal saavutatud... aga jant on selles, et ...kas see on töesti see.. :)
Ojee..aga eks vastus on seal juba pikemalt juba olnud. Tore, et mu ülemused mu pärast niimoodi vöitlevad igastahes.

Keine Kommentare: