Sonntag, 1. Februar 2015

Eu de vie

Kingitused muudkui tulevad.. ma ei tea kas ma juba kirjutasin, aga Julian oli oma brasiilia reisilt mulle ja söbrannale need lehvikud kaasa toonud. Väga armas temast, et ta meile niimoodi mötelda suutis... Mösjöö A töi ka mulle ühtkomateist prantsuse alpidest. No neil on ikka klass värk... seepärast ma see ptrantsuse järgi nii hull olen ka. Muretsesin talle igasugu valuvaigistavaid geele ja spreisid... Öhtusöögi olin ka ette valmistanud, sest murtud ribidega mees...peale 9 tundi söitu poleks vist restoraniga pidand hakkama tüütama. Plaan oli küll siuke, et sööme ja lobiseme ja siis kasin koju... Täna ärkasin ikkagi tema juures ja tihedalt üksteise ümber pöimunult..
No saa siis aru eks mis teoksil... tegelt tema olemusest saan aru küll mis teoksil. Iseasi kas ma viitsin nüüd teemaga mänglema hakata. Aga tunne on vist siuke, et viitsin küll :) Kunagi... möne kuu pärast.. vaatame kuidas kannatust jätkub. Kreeka jumalus ka muudkui sughtleb ja pakub juba sünnipäevast saati seltsi ja tikub ligi :)) No miks siis mitte.. varsti. Eelmine nädal ma ma lihtsalt ei viitsind kellegagi tegeleda. Nüüd see brasiillane ka veel takkaotsa. Ja Julian on tore.  Reedel sain selle brasiilia tüübiga kokku, önneks tal oli öde ja kusiine ka kaasas ja önneks tuli Julian mingi hullu söbraga ka sinna.Lahe tüüp...aga veits nagu pisike mu jaoks :)) Ma  olin kontsadel ikka temast üle.
Täna sain oma armsa söbrantsi N-ga ka kokku ja jälle kingitus...lubamattu! Aga noh....ega mul ju iseenesest kingituste vastu miskit pole eks :)


Keine Kommentare: