Samstag, 4. März 2017

Aaaaahhhhh

mida ma jälle  teen.. üks siin ikka kutsub mind oma pisikeseks ja musiks ja ma ei tea mida. kuigi ma  teda pidevalt ja järgemööda paika panen. lausa mu uus hobi vöiks öelada... ja minu musid on juba ammu ära kadunud. ei teagi kuna tal see kops üle maksa viskab ja mind korralikult paika paneb..

Aga sellest ei tahtnud ju rääkida...ühesönaga asjad pole veel ametlikult väga ära löpetatud ja juba ma flirdin siin täie entusiasmiga ringi.

Mu moe-härra jalutas mind eile öhtul Müncheni väga ägedates baarides ringi!! Sellised nati alternatiivsemad..shikk undeground, vöi ma ei teagi kuidas kirjeldada. Üks on mul nüüd vaieldamattu lemmik! Läheks täna ka enne konsertit sinna, aga no nad avavad alles hiljem..

Ahh ja praegu on +15, ilmselge patt oleks jooksuring tegematta jätta! Kuigi mu keha on nädalast nii ära vintsutatud...aga ehk see higistamin tule kasuks.

Eile oli üldse hea päev...hommikul töusin küll värinaga sees üles, nii nörk oli olla,  ja päeva üleelamine tundus peaaegu et vöimatu.. Aga siis sai püsti ja minema ja hoolimatta närust füüsilisest enesetundest, oli kuidagi väga hea tunne ja päev töi nii paljut ägedat..nii töö juures, nii uusi väga positiivseid teateid, küll telefoniköne oma ägeda vanaemaga, ja siis need öhtused hulkumised väga ägeda inimesega. Vanaema on ikka lahe, ütles et pani korraliku sünnipäevapeo ikka püsti, sai paar päeva tagasi 93 mul. Teeb mulle ikka pika puuga silmad ette...

Ma ikka  ei suuda ära imestada ja tänada nii ägedate inimeste eest, kes on ümberringi tekkinud.



Keine Kommentare: