Freitag, 24. März 2017

Riskijuhi iroonia

kuidas läks nii, et ma nii ägedast kohast plehku panin ja siukse liigutuse tegin. Ma olen viimasel ajal oma firmadele ikka suur risk ja viletsus olnud.  Tundub, et mingi torm ja skandaalid käivadki viimasel ajal kaasa. Lisaks on mul mingi manipulaator korteris..ülehomseni. Vähem kui kahe kuu jooksul tekkis nii ääretult pönevaid tutvusi...terve nädal oli lahkumis-löunasööke ja kohvi-pause ja kallistusi täis...ja seda paadunud sakslaste poolt...Üks ülemus pani veel mulle südamele, et kas ikka tegin öige otsuse ... ta oli ka mulle väga armas. Ja jääb ka nii.
Nüüd nädal aega puhkust...ülehomseni on pspühhopaat veel siin. Järgmine nädal ehk käin Pariisist läbi. ;Mösjöö pakkus Kopenhagenit, Lissaboni vöi Amsterdami välja. Köik ägedad. Aga pea nädal aega pole ju näinud..temal ärireisid, mul töö ja psühhopaat..

Keine Kommentare: