Montag, 27. März 2017

Soovid

Jaa olge oma soovidega ettevaatlikud vist öeldakse..ei tea küll miks? .... mina pakuks pigem et olge oma soovides julgemad...aga ka konkreetsed :))) Minu need viimased juhtumid on olnud ikka väga meeletud..juhtub lihtsalt riburadapidi asju mis mul kunagi miskipärast peast läbi on käinud. Ja seda isegi paremas versioonis. Treasury oli mul mönda aega juba  suur unistus...Niih ja nüüd alustan tööd Treasurys nädala aja pärast..ja ühes päris suures rahvusvahelises ettevöttes. Minu jaoks kôlab see sôna juba imeilusasti kuidagi :)

Normaalne kommetega mees, .. no voila! Mitu. Lilled, kombed, veinid, zestid. Isegi tundun vahelduva eduga liialt matsina.. ..Aga sellise poputamiseg harjub väga kiiresti ära...ja see eelmine juhtum oli ka ju tsentelmenluse tipp...omas elemendis.  Seda osa "normaalne" ma ilmselt väga paika ei olnud pannud, sest ikkagi tsirkust on olnud viimasel ajal. Ja muidugi niisama normaalset kindlasti ei otsiks ka...mingid hullused ja kiiksud vöiks ikka juures olla :)



Keine Kommentare: