Sonntag, 12. März 2017

Kukesupp!!

nojah..nädalavahetus on änks siiamaani. Reedel ütlesin mösjööle (no see nüüd see uus mösjöö), et lähme sinna aperativ francais. Tuli kaasa ja nautis. Pärast ta veel pölis münchenlasena viis mind mingisse ägedasse 30ndate ameerika stiili kokteiliklubisse elava klaverimängu saatel. Pärast.... oli pärast

Sai ainult tund aega lahku oldud, kui helistas, et ilus ilm ju, korjab mu tunni aja pärast kokku ja söidame linnast välja järve äärde kohvi-ja-koogitama...Läksime.. Alpid taustaks, näitas oma kooli ja kust  tema oma elukooli sai.. haha ilus  koht.  ja näitas ära kust nad poiskestena rödult alla ronisid  omi asju ajama jne  :)))

 ja siis kohv ja kook. kuigi ma söin soolast...24 tundi polnud söönud ja tundus et soolane sobiks paremini..  magus minu puhul ei lähe kohe üldse enam.. mingi shokolaadikuhi mul siin riiulil, kes tahab tulgu söögu ära.

Öhtul olid tal plaanid söpradega . Mina sain oma lemmik B ja tema kutiga kokku jälle väga ägedas baaris. Sain teada üli-toreda uudise uue ilmakodaniku suhtes!!!

Nüüd kodus...ja jube väsind köigest. Järgmine nädal vaja süda taaskord kövaks ja julmaks teha. Seesama süda, kes teeb vimasel ajal korralikke trikke.

Aga meeled on elevil ja armunud...  :)






Keine Kommentare: