Freitag, 7. April 2017

Aaah me oleme mösjöö öe juurde homme jälle öhtusöögile kutsutud...oejeerum pühamüristus. Et ma perekonda nii tihedalt kohe kaasa haaratud olen... Aga no eks plikatirtsud seal on jube pönevil :)))



Mösjöö ise oli pool nädalat Austrias ja siis ta sattus haiglasse ja nüüd kargutab ringi, sest oli väike jant tal jalaga... Nädal aega pole näinud ühesönaga. Ja ma loodan et homme tal läheb paremini...hommikut sööma lähme niikuinii. Küsis et kuna, kell 9 vöi 10 .. pakkusin, et enne 11 pole mötet. Ma nädalast nii väsind. Aga tösiselt pönev nädal on olnud...see uus värk...ma ei oska seda lihtsalt sönadesse veel panna. Ma olen selle nädala jooksul näinud hetki, mida ajaloo vältel vähe juhtub vist... see ainult ühendab. Ja seda juba esimese paari päeva jooksul.

Ja mulle meeletult meeldib Jüri Nael. Nii sümpaatne, andekas ja huvitav inimene.

Keine Kommentare: