Sonntag, 23. April 2017

ok...hakkan vist mingit ilusat jälle metsa keerama vaikselt. Mind hakkas see eelmine nädalavahetuse üllatuslik külastamine, jja et härra minu juures üldse jube koduselt tunneb. see hakkas häirima. nägin ju tema elamise ka ära, ja möni ime et tal minu juures rohkem meeldib.  ja praegu mölemil töö suhtes pea paks. ja täna oligi nii, et käisime kinos ja baaris ja siis kobisime mu juurde...aga löpuks saatsin ta koju lihtsalt... eks ta märkas seda ise ka, et midagi ei meeldi enam. ja sealt see hernes hakkas veerema. ja mina lihtsalt haarasin härjal sarvist. aga äkki ongi parem nii.  on asju mis mulle ei meeldi. päeva pealt on palju asju häirima hakand. täpselt nagu selle eesti mehega. päeva pealt oli selline blokk ees, et ei suutnud normaalsuse möistes üldse mitte midagi teha. Rääkimatta et oleks puudutada üritanud, oleks kohe politsei vist kutsund. Ja mida ma siis tegema pean nüüd? Ma ei saa ju enam kedagi endale ligi lasta enam...6 kuud tundma öppimiseks aega? Et siis vaatame..

Keine Kommentare: