Dienstag, 4. April 2023

Siht

 5. Aprill 2016


Schwer verliebt <3


Truth is like poetry, and most people fucking hate poetry


Persuasion: give before you ask


Jah ilmselt ma rippusin toona veel oma mösjöö küljes kinni ja lootsin ikka aadlikuks saada. Kuigi keda need von'id, de'd jne hetkel enam huviatavad. Samas teadsin ka kuskil sisimuses, et see asi on läbi. Tsekkasin oma blogi ka toonase aprilli kohta, aga ega midagi nagu välja ei lugenudki. Köik muud ütlused, täitsa ôiged eks. 

Otsustasin end kätte vôtta, rasvas ja lodev olen. Kätte vôtmiseks on minul vähemalt mingit sihti vaja. Seega sai üks üritus paika pandud, kuhu otsustasime minna ja mis tôotab väga vahva tulla ja seal vôiks ju särada. Ei hakka siin rääkima mis pôhjustel just, aga pôhjus on olemas. Ma olen küll sel hetkel ilmselt karkudel, aga see ei häiri tuhkagi. 10.-11. juuni! Kaks kuud aega tegutsemiseks ja ainult enda jaoks. Nädalavahetus peale seda on tegelt plaan veel oma norra sôpru ka külastada. Juuni tuleb pônev!   

Esimese sammu tegin just ära. Tellisin endale sellise kokku-klapitava jalgratta trenazöri. Pôlve tôttu ma niikuinii pean natu jalalihast treenima, ja peaaegu ainus teema ongi jalgratas. Aga jalgrattaga väljas mulle väga ei meeldi sôita. Nii et siuke variant pigem sobib....küll see rasv ka nüüd kahanema hakkab. Seal on kätelihatsele isegi ka veel minig funktisioon. Näeme näeme. Tegelt peaks kaalunumbreid siin vôibolla enda jaoks kirja panema. Hetkel kôigub 168 pikkusele kuskil 66-68 vahel. 62 oleks täitsa ok. Kahe kuu pärast vôiks äkki max 65 ette lüüa? Loodetavasti vähem..                                         

Keine Kommentare: