Montag, 29. Mai 2023

Ilves

 29. Mai 2023


Inimesed, olge head! Ja kui te ise enda üle naerda ei suuda, ärge muretsege, seda teevad teised (Aapo Ilves)


Aapo Ilvese juures käisin ma kunagi 10 klassi aegu kunstiringis :-D Mingis keldris kôik toimus ja haises see siukse väga spetsiifilise tubaka järgi kôik. Ja môned aastad hiljem peale miskit discotamist juhtusime kôik koos kuhugile poole jalutama, mina olin kellegagi ees. Tema taga...ja tegi minu siluetist spontaalselt luuletuse. Ilusa. Kahju et meelde ei jäänud. Äge tegelane selline. 


Koristamise tuhin on endiselt sees. Riburada pidi kraamin ja viskan asju minema. Ülehomme pôlve op. Kolm päeva haiglas, sellele ei taha kohe üldse môelda. Aga mis teha. Küll poja ka hakkama saab. Ta on metsikult tubli mul.  


Eesti reisi bookisin ära. Kahjuks seekord siis lendame kahekesi, abikaasal on tööga liialt metsik sel suvel. Ootusärevus on igastahes sees juba!

Keine Kommentare: