Dienstag, 16. Mai 2023

Mai

 12. Mai 2016


On your last day on earth, the person you became will meet the person you could have become


Teab kas just viimasel päeval, pigem need viimased aastad / aastakümned .. sôltub. Nii et tuleb end kokku vôtta ja natu jälle tegutsema hakata. Igas suunas. Motivatsioon kasvab ja kahaneb siin muudkui. Nägin paari pilti ühest kunagisest klassiôest, kes jälle TÜ-s mingi diplomi kätte sai. Ma ei tea mitmenda-setmenda tema puhul. Lisaks sellele, et ta ääretult intelligentne ja edukas on, näeb ta ka lihtsalt meeletult hea välja.. sile, ja naiselikult musklis. Crossfit on vist selle taga nagu aru saan. Eks sellele vôi siis kick-boxile olen ise ka taas môelnud. Aga vaevalt see ilma ristatisidemeta kôige parem môte on. Täna autosse istudes käis jälle see vastik nôks läbi. Ääretult ebameeldiv asi... Samas mingit sidet ma ka koguaeg jala ümber kanda ei viitsi. Täna oli igastahes narkoosi-termin, mis enne op-i ikka tehakse. Haiglasse panin ka ennast kirja ära, loodan et asi üksik-palatiga ikka klapib. 

Spordist muidu - midagi ma ikkagi juba teen vaikselt...planki, kôhulihaseid, kükke, ratast. Parem kui mitte midagi eks. Nahahooldusele ja toodetele panen ka rohkem rôhku. KU2 on mu hetke vaieldamattu lemmik ja usun, et selleks ta nüüd järgmised ajad ka jääb. Alates ripsmedushist, mis mul on ainuke meigi-vahend. Seega peab see ikkagi hea olema. Pluss näohooldus, mis nüüd vanusega aina olulisemaks hakkab saama. 

Nojah ja siis muidugi see CFA teema...

Ahjaa kuputan ju ka! Kintse, kôhtu, dekolteed, silmaaluseid. Ma ausaltöelda täitsa usun sellesse värki, mônusalt ôhetama vôtab ikka naha. Kui see aga ikkagi midagi väga ei tee, siis vähemalt teadlikuks oma rasvast ikka  :) 

Tundub, et 2016 aastal oli maikuu kuidagi rahulikum (vôi siis just mitte), ei ole väga palju kirja pannud toona. 



Keine Kommentare: