Sonntag, 6. Juni 2010

Grill-Chill

Eile läks spontaanselt grillimiseks. Erick, mu mehhiko söbrake, pidas sünnipäeva. Sai taas oma üsna häid söpru latinosid näha. Ma paraku lihani ei jöudnudki, sest istutasin ennast palkoni veerele öllega ja sinna ma jäin ka. Puhas laiskus, ei viitsind ringi sebida ja rahvas sebis ise piisavalt, nii et ümbruskond vahetus pidevalt ja nii sai köigiga räägitud.  Ja vedel leib täitis ka köhtu piisavalt. Tegelt ma olengi üsna kehv grillija, miskipärast mulle seda kanti olemised eriti ei sobi.
No peale grillitamist saigi biergartenisse mindud. Oma plaanist, üks ölu ja minek, pidasin sujuvalt kinni. Ära läksin niimoodi salaja, muud moodi poleks önnestunud. Önneks elan biergarteni naabruses, nii et kodus olin kiirelt ja korralikult. Tegin veel vöileivad, aga jäin ennem sööma hkkamist magama :)
Täna jälle aovalgel üleval juba.

Keine Kommentare: