Freitag, 25. Juni 2010

suvi suvi

Vöi siis jaanid. No siin ei ole neist haisugi paraku, ja kuna ma kogu oma Saksas olemise vältel järjepidevalt alles augustis Eestit näen, ei tea ma enam kuidas jaanituli väljagi näeb. Eks siin ka kohalikud eestlased alati korraldavad midagi. Ka sel aastal kogunetakse ühes läheduses olevas Rheini äärses linnakeses, kus tohib, üllatus üllatus, isegi tuld teha. Aga kuna ma alles hiljuti käisin seal pead parandamas, siis nagu ei viitsi enam.
Aga tööolud mulle meeldivad :) Eile tegin endale heast peast vaba päeva. Olin hommikul vara juba riideis ja valmis minema, aga siis tekkis siuke tööluusi-idee ja suure elevusega ei läinudki tööle. Nautisin niisama suvist päeva. Ja pöhimötteliselt oli ju ikkagi jaanipäev ehk siis vaba päev :) Käisin isegi eeskujulikult jooksmas(päevitamas). Köige parma jume saabki minu meelest päikse löömas sörkides. Täna on päev selline pikk, kuna selliseid erinevaid etappe on omajagu. Algul töö, siis kodu väike "löögastus", siis linna peal igasugu toimetamised. nüüd jälle kodus ja kölgutan öhtupäikses aknal jalgu. mul on seal üks vöimas puu linnukesi täis. tuvid ka kusjuures. varsti ühe hispaanlasest söbraga öllele. peab talle jälle aru andma, miks ma jalkas saksa ja hollandi poolt olen, mitte hispaania.
Aga tegelikult mul on selline Eesti suve igatsus peale hiilinud vaikselt. Uuringi  lennupileteid siin poole silmaga.
ok tsäupläu ja kaunist reedet ;)

Keine Kommentare: