Mittwoch, 9. Juni 2010

Uuuhh

Niih, läbi on see jant. Aga nädala töö, ehk 20 tundi sai kahe päevaga tehtud. Samas kleidi jant ka löpul. Punkt kell 20:00 on siinmail ju kogu kaubandus suletud ja seega kui jöuad kell 18 linna täbaralt vähe aega kogu selle kleitide jandiks. Eriti sellise otsustusvöimetusega. Aga kokteilikleidi valikuga olen väga rahul (ps! pilt siin üleval on suvaline). Lisaks hinnati see vahepeal 100 eurilt 60 peale. Ja kiriku riietus ka olemas, jeerum see läks veelgi kallimaks :S ja seelik tundub mulle juba praegu nömedana. Pluss siis kingad ..aga need laenutasin oma mönevörra moe-huvilisemalt söbrannalt. Esiteks kingapoodi ise päris ei jöudnudki :) ja ta on siuke kvaliteedi vöi brändi armastaja, aga üli-hüper-super körged on. Nii et ma tean vähemalt ühte G söpra kellest ma olen siis peajagu pikem. Thibaud....kölab nagu tibu :)  Pluss need pisikesed itaallased :)
Niisiis möned tunnid und ja siis Palermo poole. Lahe on see, et me G -ga stardime küll üks Frankfurdis teine Pariisis, aga Milanos istume mölemad samale lennule ümber. Tagasilend sama rada pidi.  Kaon nüüd. Homme 33 kraadis praadimas.

Keine Kommentare: