Donnerstag, 23. Februar 2012

Forced happiness

Uuh karneval sai läbi. Ausaltöelda ma ei teadnud, et siin saksa nurgas seda nii hoogsalt pidama on hakatud. See rohkem Kölni teema. aga eile enne kino linnast läbi jalutades sain paraja shoki. Linn oli läbi lagastatud ja igasugu kloune paksult täis. No eks ma sain naerda ka muidugi pisut,  näiteks kui metroos järsku üks pesuehtne keskaja munk mu vastu istus. Täiesti ootamatult ja no nii ehe oli teine, et ma ei suutnud isegi tagasihoidlikult enesesse muheleda, vaid pistsin hirnuma.
Kino oli hea.."The descendants". Hea film.. tragi-kurb. Kohati pidi töesti väevöimuga pisaraid tagasi hoidm. Ja kohati sai südamest naerda. Viimast önneks rohkem. Ja löpp oli kurb, aga löpu tseen jällegi väga armas. Hea film minu arvates. Clooney varem suurt mu lemmik polnud... tegelt ta mulle kohe üldse ei meedlinud, liiga palju siukseid matcho rolle pani tema näitlemisvöimetes kahtlema. Ja üleüldse ma olin kindel, et ta on salaja ikkagi gey. Samas möni sähvatus ikka oli, nagu näiteks filmid "Men who stare at goats" ja "Burn after reading". See viimane on eriti vahva, seal mängivad Brad Pitt ja Clooney üksteisevöidu jobukseid. Ja see tuleb neil nii vahvalt välja. Soovitan igastahes jälle.
Aga muidu on viimasel ajal meeleolu häiretes negtiivset rohkem kui positiivset. Ja kui tuju on ikka s.. ega siis ei sisenda endale küll "mötle positiivselt" jura.. nagu ka cnmon seda väitnud on.  siis pole midagi teha. kuidagi järk järgult ei taha enam kellegagi suhelda...kriipsutan järjest köik läbi. italiano uuris kuna me  taas ujuma lähme :-OOO   Miskipärast inimene ikka kipub mötlema, et teine mötleb temast umbes sama mis ise temast..ja mina ei mötle temale üldse.  Seepärast nagu üllatas, et ta üldse ühendust vöttis. Ok see ujumine oli ilmselt üsna lihtsalt jutujätkuks/ettekäändeks öeldud, sest no korralikule mehele peaks see ikkagi au pihta käima kui tibi tast kiiremini ja paremini ujub. Loomulikult sai ära öeldud.. aga ikkagi peamiselt selle tema igavuse pärast. Mis siin ikka aega raisata. Vahin parem lakke.
Üks teine tüüp, pikk ja kena, aga .. mingites kompleksides ilmselt.. vöttis üle poole aasta ühendust taas. viimane kord raius, et ta ei suhtle ühegi eesti naisega enam iial!  Ja nüüd muudkui piirab..küll fbs küll sms-dga. kui on just hea tuju, vastan, kui pole ei tee välja. ja siis tuleb sönum "Wanted: liisunud". Meil miski vana salliteema.. ja ju ta oli armsast googletranslatorist välja nuhkinud, mis on sall eesti keeles.. no sall eesti keeles on siis "liisunud" :))) no kust paganamst vötab see google neid sönu??
Täna sa chris ka (taaskord) maha tömmatud listist, seekord küll ilmselt löplikult. löpp sellel never-ending-storyl.
ja listis.. polegi enam kedagi järgi jäänud. mitte kedagi. väikest röömu siiski valmistas E.. täna ta haaras mu peale tööd kaasa ja käisime vene poes kohukesi, pelmeene ja muud kraami ostmas ja siis mul siin kohalikus körtsis. see kohalik on tegelt nii armas. seal on oma kontingent ja siuke kodune. ma satun küll sinna üliharva, aga atmosfäär on siuke tore alati. E on naljaks, alati kui ma end mantlist vabaks koorin jääb ta mind piidlema ja alati on miskit öelda, kas siis riietuse kohta vöi muidu. täna uuris, et kas ma olen alla vötnud :)) no vaeval et ma olen, tunnet küll nagu pole et oleks. Kaalu ka niikuinii pole. Ju siis oli siuke salendav riietus.

ja siis koju jöudes välisuksel koti pöhjast vötit otsides pörkasin oma kauni naabrimehega ka kokku. temaga pörkasin ka nädala algul kokku. täna härra dorian gray isegi naeratas. ja tegi mu öhtugi korraks säravamaks. ta käib ka jooksmas..ja tal on ilusad lihased. ma ikka olen vahel aknast imetlema jäänud salaja. ükskord nähes, et asjatab maja ees, venitab vöi miskit, tormasin ka kohe asja tegema..postkasti uurima..pühapäeval. täitsa impulsiivselt noh.
nojah..nullseis

Ja krokut tsiteerides "Joon jätkuvalt tihti, aga palju"..

Keine Kommentare: