Montag, 27. Februar 2012

Sport

Kuigi mu viimase aja siukste hommikuni pidude pohmakad venivad ikka kahele päevale. Teine  päev muidugi peavalu vöi muud iiveldust pole, on lihtsalt nörk ja keskendumisvöimetu olek. Aga täna oli täitsa ok. Sain töö juures tehtud üsna keerulisi asju ja muidu ka suhtlemisega hakkama. Ottot nägin ka ja tegin ise temaga juttu isegi. Hommikust saati on üldse aju tegusam. Igasugu flashid peolt. Keegi teadis eesti lipu värve. Keegi teadis lätis toimuva referendumi kohta ja uuris mis ma asjast arvan. Sellest referendumist teatakse üldse kuidagi palju. Üks töökaaslane ka mainis. Ise olin öhkörnalt kunagi ainult kuulnud, et siukest asja plaanitakse... Igasugu näod veel.. ja päris palju komplimente oma kaelaehte kohta, mis näeb välja nagu Swarovski kristallijurakas, Miki-Hiire kujuline. aga noh.. täitsa löpp kuidas ma üldse enam tähele ei pane, mis ja kes, kui ma suuremas rahvamassis olen. Päris kahju iseenesest. Aga no üldjuhul mul hea meel, et üldse kogu laupäevase programmiga hakkama sain. Hommikul ärkasin suure tusaga ja plaaniga kogu laupäevane programm peast visata ja terve päev teki all vedeleda. Aga lülitasin mötlemise ja igasugu tundmused välja. Ja nii sai jooksmas käidud. Ja pudelid viisin ära. Oi neid oli päris palju kogunenud. Kuidagi ei kipu neid pudeleid viima üldse..vanast ajast mingi häbitunne sees vist. Aga siin on häbiasi pudeleid mitte ära viia. 8 euri sain! Ja siis muu möll. Ja ei söönud pöhimötteliselt midagi.. peale pidu ka mitte. Peale pidu jöin tassi teed ja kasisin magama.
Täna vötsin Tomiga ühendust, sest no ... mina vist pidin talle eilsetest plaanidest märku andma. Aga no  eile ma polnud eriti nagu millekski suuteline..  No seda teadsin ka, et tal pidi ka lausa paar sünnipäeva pidu laupäeva kavas olema. Vastas, et vedeles ka eile terve päev sofal ja ootas igatsevalt mu könet :D Ja kuna nüüd mölemi reisiplaanid lähevad ilmselt nii, et ega ma teda vist paar nädalat ei näegi..Täitsa kahju kui nüüd päris aus olla. Ma küll ei kujuta ennast temaga miskis suuremas perspektiivis eriti ette, aga no midagi ta paneb mus kihelema mis seal salata :)

Kui uueks aastaks muid plaane paigas pole, siis tundub et spordiplaan hakkab küll selginema.
Audrey tegi ettepaneku sprint-marathoniks suvel: see on siis siuke, e 600m ujumist, 20 km ratast ja siis 5km jooksu. Triathlonile olin varem ka juba möelnud, äkki peakski siukse pisikesega algust tegema ja vaatama kuidas meeldib. Ja vaieldamatult oma lemmik-marathoni-kaaslasega, Leidaga, oktoobris Amsterdami pool-maratonile :) No tema mind poolmaratoni juurde töi ka. Algul pidasin, teda segaseks, et jessver..jookseb siukest asja!
No ja siis ehk möni teinegi pool-maraton sügisel. Kevadel tahaks ka tegelt teha, äkki siis siin Münchenis kohalikku.

Oejah kas ma julgen lubada, et ma homsest enam shokolaadi ei söö?

Keine Kommentare: