Samstag, 11. Februar 2012

Mina ja mehed



No teadagi ma olen üks suur meeste fänn. Mul on pönevad kolleegid, mul on pönevad söbrad ja nüüd sai Thomasega löppudelöpuks ära ka deiditud.
Nädal oli pörguline. Esmaspäev algas juba pika tööpäevaga, peale seda kokteilitamas söbrannaga jne.Teisip. lihtsalt töö vist ainult. Kolmapäev ühte lähedalasuvasse linna, ja peale tööd miski Martini club prantslannadega. Järgmine hommik enne kella  4 äratus, et Marseille lennukile jöuda. Ja täna sai ka Augsburgis käidud. Iga päev eri seltskonnad, uued pönevad inimesed, uued kogemused. Marseille'sse sattusime töesti üle aegade külmemal ajal. Ok päikseline ja lumevaba oli, aga oma -5 ja jube külm selle linna kohta.  München on hetkel täielikus talverüüs. Aga vahva oli... kuigi päev läbi kestvad koosolekud on ikkagi väga rasked. Samas kolleegidega siukseid businesstrip'e teha lähendab ikka paugupealt palju rohkem. Peale selle pörkasin  tagasilendu oodates lennujammas oma lemmik Ottoga (töö silmarööm) kokku. Ega nendesse teatud sihtpunktidesse nagu Marseille ja Toulouse ongi üsna tüüpiline et üle poole lennukist on täidetud firma rahvaga. Igastahes hetke, mil ma parajasti polnud kolleegiga koos ja asusin boardima, ühines O ka minuga ja sai nati rohkem räägitud. Ta oli seal miskil..mm..konverentsil.. supply management? Kuulasin ta juttu, et hiinlastel ka nüüd oma lennuk, mis küll kujult üsna nagu meie Airbusi üks tüüp.. kuulasin ja mötlesin siivutuid mötteid. moahh..jubejube. mind ja mu paganama ...mötteid. Kuna büroosse sel nädalal söitlemiste pärast ei jöudsnudki enam, siis polnud lootust, et temaga ka kokku pörkan. Kolmapäevase koosoleku ajal sai koostööd tehtud ühe meeldiva prantslasega, kes on semestri isegi leedus tudeerinud. jessver peaks tihemini kriblama siia, iga päev on täiesti omaette teater olnud.
nujha aga tänaseks ma olin ikka läbi mis läbi. enne deitima minemist tegin väikse uinaku, muidu poleks vastu pidanud. aga et siis Tom. mitte-tüüpiline sakslane jälle, pönev tüüp. reisib ka töö pärats muudkui ringi. ja tugev on ta jah :) ja mu fb pildi oli ta juba om iphoni kenasti ära salvestanud, kiirelt jäi nagu üks silma..kes teab äkki on teisigi. njah. aga ma vist tahaks küll teda taaskord trehvata.... aga noh eks ma ole nati joogine ka hetkel..
hetkel tahaks paljusid asju..
Amstredami reis on ka nüüd bookitud! Märtsi esimene nädalavahetus! Järgmine nädal tuleb ka pörgu, aga nii pönev!
Siis kaks päeva Toulousis ja nii palju teha ja järgi proovida töö juures veel! me like!

Keine Kommentare: