Sonntag, 26. Februar 2012

Nädalalöpp oli löbusam. Reedel vennastusin oma kolleeg-prantslasega rohkem ära. See on hea. Mis koostööd sellest tulla saab, kui mingi sallimatuseuss vahepeal sisiseb. Aga no reedel sai suur samm ses suhtes edasi astutud. Ja eks ma harjun üha rohkem selle prantsuse vöimatu aktsendiga ka. Mida mul niikuinii vaja läheb. Päev oli üldse ere päikseline..  Ja sai paljude tuttavatega kokku pörgatud.
Öhtul sain Tomiga kokku, käib siin lähedal pilljardit mängimas ja kutsus kaasa. Demonstreerisin ka oma üli-kehva mänguoskust ka pisut. aga üldjoontes lasin meestel rahus mängida... ja piidlesin T lihaseid hoolega. Ei saand sugugi pilku pealt. Ma ei tea nüüd kas see on hea märk, aga miskipärast ta teeb mu pisut nagu närviliseks... kogu oma chillist olekust hoolimatta. Nii et suutsin öhtu jooksul ikka paar nömedust taas suust välja saada. Viis mu koju ära. Mainisin et lähen pühapäeval ujuma ja kutusuin kaasa. Mu uus meetod mehi testida vöi mis? :) No aga täna ma jöudsin jälle alles kell 7 hommikul koju ja terve päev üsna vöimetu voodist välja saama.. nii ei tulnud sest miskit suurt välja.
Aga eile oli siis siin eestlastel väike Vabariiki aastapäeva tähistamine. Paar könet, nau laulmist ja siis restos einestamine. Ja siis öhtul kasisin ühe prantslanna lahkumispeole. Eks oli üsna palju tuttavaid. Enamus muidugi prantslased jälle, kuigi seekord oli siiski muulasi ka rohkem. Paar toredat nägu, kellega oleks vöinud ehk rohkem suhtlema jääda..kui nüüd tagantjärgi möelda. Aga noh... pidu nagu pidu ikka muidu. Igasugu suhtlemisi.. millest suurt midagi enam ei mäleta. Hea kui nägugi mäletad. aga palju tuttavaid oli ka. G-ga pörkasin juba uksel kokku.. ja tema seltskonnaga. Kellest nii mönegagi ma olin ilmselt mönel tema peol  tutvunud... aga noh nagu mainisin.. ega see mälu enam nii hoogsalt köiki ja köike salvestama ei kipu. Ühe tüübi silmist vöis küll välja lugeda, et me vist tunneme juba teineteist. Nüüd vaadates G sünnipäeva pilte selgus, et oli jah too ka kohal. Ja eks olin temaga ilmselt rääkinudki.. Kenakene selline ja veider, et ta mulle meelde polnud jäänud.
Nojah sai siis G-ga ka üle pika aja mulisetud. Vaatles kuidas ma kaasatoodud Bayeri juustu ette valmistasin ja andis enda olemisest pögusa ülevaate. See Bayeri juust on tegelt teinkordki hea möte kasutada. Kadus see igastahes kiirelt. On siuke kreem pigem ja serveeritakse redise, hapukurgi ja sibulaga sinna körvale, pluss tumedam leib. Ja muud tarka meelde nagu ei jäändki.. eks ma natu väsind ka ikka veel..
Oeh mulle meeldib see Mait Malmsten seal ENSV s. V.a. see osa, kus ta järsku inglise keeles ainult rääkida oskas. Ma ei tea kas stsenarist oli mingi aine all kui seda kirjutas...mingi väärt aine see küll ilmselgelt polnud sel juhul. Suusamaratoni kaader meeldis kohe väga.

Keine Kommentare: