Donnerstag, 1. März 2012

29. veebruar

Magasin oma shanssi jälle maha. 29. veebruar pidavat olema päev, mil naised tohivad meestele abieluettepanekut teha. nägin hommikul oma uut töö silmaröömu.. oleks vöind ju talle hommikul pörutava ettepaneku teha. aga tol hetkel ta veel polnud mu silmarööm ametlikult (kuigi märganud olin teda iseenesetkimöistetavalt juba) ja tol hetkel ma seda ettepaneku-tegemise-infot ka veel ei teadnud.
Silmaröömud... noh neid ikka vaja ju eks. Ottost pole niivöinaa asja. kuigi ma pole ikka veel ära öppinud kommet järgi tsekata kas sörmus on sörmes vöi mitte, on see tema puhul üsna eeldatav. Ja mina olen ju kiire armuja. Ma vöin mootorsaani ka ära armuda...  Igastahes tundub, et me elame tüübiga lausa ühes kandis, sest täna pörkasin temaga juba metroos kokku... Hommikul segase-tusase peaga nägin miskit muiet eemalt ja siis kui töökoht lähenesin (mölemid siis), viisin selle muige teise muigega kokku. Möne inimese silmavaade on lihtsalt kuidagi könekam. Tööl teretame... aga mis osakonnast ta olla vöib, isegi seda ei tea. Corporate sourcing ehk, sest seal kandis olen teda siiberdamas näinud. ja see oleks muidugi tore, sest sellest osakonnast on paar tuttavat isegi. kasvöi seesama kutt kellega ma mingil elektro peol hommikuni jaurasin.
Täna nägin kantiines kaugelt tuttavat nägu... pingutasin ja pingutasin ja no meelde ei tule. ilmselt nägin teda seal nädalavahetuse peol ja ilmselt meil sai palju nalja.. mäletan et ta naeris väga millegi üle. issand kuidas ma suudan niimoodi.. ja nii purjus ma polnd.. pole kaua olnud.. et ei mäletaks lausa. ei mäleta detaile lihtsalt üldse enam.
süda valutab. terve nädal on valutanud.. vöi vähemalt see piirkond. see on nagu tollane no nimetgaem seda närvipöletiku hoo väike järelkaja, aga ainult vasakul.
täna sain veidra komplimendi. helistas keegi inglismaalt imekauni inglise aktsendiga muidugi. oli numbriga eksinud ja kuna otsitav oli siiski firmast, siis aitasin teda pisut edasi...Outlooki telf.raamat oli just ees niikuinii. löpuks headaega ja siis mainis inglane veel kiiruga, et sul on armas hääl ja armas aktsent  :) Siukseid komplimente teevad ikka ainult siuksed müügimehe sarnased. no vähemalt ei üritanud ta mulle küll miskit müüa.
Shokolaad ja magusa ögimine tuleb maha jätta. Kintsud on pungis nagu need kevadised pungad noh.. aga mul on motivatsiooni selleks vaja! No olgu siis see uus silmarööm mu uueks imaginary motivatsiooniks vöi nii.

Aga homme olen juba Amsterdamis!! :) kurnjau

Keine Kommentare: