Freitag, 16. März 2012

mul korraks tekkis valu körva kuuldes, et eesti naised on maailma ilusaimad. aga no tore kui me ise ikka nii arvame eks :)
no mis iganes.. ainult ilu pole iial teab mis suurt köitvust tekitanud... natu ajusid ja tahtmist juurde ja vot siis oled maailmavalitseja. prageu ma näen, kui oluline on ikka su välistel omadustel ka trepil edasi käperdamisel. ja oskus oma omadustega mängida ja flirtida... muidugi teatud piirides.
mul ei lähe see bossi nägu ja meelitused ikka veel kuidagi meeltelt. see oli nii siiras ja nii siiralt uuris mida ma edasi plaanin ja mida ma teha vöiks ja mis oleks tema idee minu tööülesannetest. ja inimene kes mind seljataga kiitnud on. tema meeldib mulle ka väga. sest. temaga on paganama löbus. ta on muidugi neetult professionaalne omal alal. ja samas saab temaga nii kole palju nalja ka alati. ma kukun vahel keset tänavat naerma kui möni tema esitus jälle meenub.  ei ole siuke kuiv sakslane...nagu natu ehk on mu otsene ülemus. suurem boss ise on ka siuke laadna. mu meelest me osakond on üldse eriline. saime uue sekretäri, kellel on koer, dalmaatsia. ja see on temaga alati kaasas. ma ei teadnudki et siuke asi lubatud üldse on.  nii et meil on sellise hiigel korporatsiooni kohta ja aasta 2011 parimaks risk management teami kohta ikka väga eriline osakond. ja üldse hakkab mulle selgeks saama..et no need puised reeglijärgijad on eos ja jääb teatud tasemele. ja ma tunnen päris palju siukseid...orjameelseid. enamus on. sest nii on lihtsam ju tegelikult.ma ka muidui olen.. ja ma olen puupüsti igasugu hirme täis.
aga noh...vahel tasub see igapäevane enese idioodina tundmine ära kah. pole nii lihtne end igapäev lollakana tunda.
aga uus kolleeg. oejah ma ei tea mis temaga ette vötta. meie vastastikune ebasümpaatia on iseenesest üsna selge. aga me mölemad üritame vähemalt.

Keine Kommentare: