Dienstag, 6. März 2012

Amsterdam my love

Ma pole kaua aega nii haavatavalt miskit igatsenud kui seda linna....
Eks sai nati töbras oldud.. Kolmanda kaaslasega, kes ei joonud ja tuli välja, et pole absoluutselt huvitunud ka suitsetada proovimisest. Isegi küpsistest/koogist loobus. Ja mina olin siga..sest mina millestki loobuma ei hakanud. eks seepärats  ongi veits paha tunne..aga päris kindlasti on seal naiivsuse-ja-muu-teemal ka teatav lohk sees. Aga see ei vabanda minu käitumist.
Ühesönaga oli vägev nädalavahetus.. ma juba tsekkan taaskord pileteid, nii et kui keegi tahab kaasa tulla, andku hoogsalt teada. Maikuus lähen Jeromiga ka sinna. aga mai on neetult kaugel.

Ma kirjutaks meestest ka...aga siuke tunne, et ma juba vaikselt psühhopaat..muule ei mötlegi. nii et säästan.

Keine Kommentare: