Sonntag, 18. März 2012

kes ütles mjäu

väike kiire nädalavahetuse ülevaade. oli üsna siuke nädalavahetust vääriv plaan. laupäeval olin küll lubatust varem üleval, aga seetöttu sai mu elamine ära kasitud ja tolmuvabaks ja abosluutselt kevadest läbi öhutatud. terve päev olid köik aknad valla. no ilm lubas seda . ilm lubas ka jooksma minna t-ka ja lühikese liibukaga, et vöimalikult palju lumivalget ihu ikka päikest näeks. no jumest vist on küll vara rääkida, v.a. ehk näo piirkonnas. aga täna sai ka tund paar päikse käes sirutatud. nii et ehk mingi eelsoojendus on ikka käes.
Laupäev läks edasi nii, et Tom kutsus mingite söprade juurde öhtustama. läksin. kuigi närv on ikka ja alati piisavalt sees vörrasse seltsi minnes. eriti veel siuksele öhtusöögile.  aga kostitajad olid üli-meedlivad-toredad ja kogu seltskond. kokku oli meid siis 7 pluss kaks plika-nähvitsat. kostitajate lapsed siis. kuna on paastuaeg ja siin siiski mingil määral isegi pööratakse sellele tähelepanu (paljud loobuvad lihtsalt magusast selleks ajaks, vöi siis lihast... vöi siis facebookist :)), oli eine väga kerge ja mönus. miski mönus gemüse büreesupp soojenduseks ja  siis hunnik erisorti Knödeleid. See on siin miski kohalik toit, ma praegu ei viitsi seletama hakata täpselt. noja kuna oli siuke rahulik öhtusööma ja lapsed ka, sai önneks sealt vara minema :) kuigi toredad inimesed, aga no mingi kramp on ju algul ikka alati sees. Pealegi mässas T koguaeg pisikestega hullata, tundub et ta tuleb lastega töepoolest väga kenasti toime, ja mina üritasin siis niisama suhelda. Kuna T elas ümber nurga, kobisime tema juurde. Filmi vaatama :)) Hangover 2 sai seekord valitud. no kuigi see tundus juba märksa tähelepanuköitvam olevat, ei tea ma ikka kuidas see tohuvapohu seal löppes. Mingist hetkest tekkis küll paanika, et ma nüüd lähen koju ära.. aga ega suurt nagu ei lastud. Pealegi oli tüüp muretsenud mitut sorti kohvi koju ja bayeri hommikusöök pidavat ka ootama.. (olin nimelt kunagi hädaldanud, et ilma kohvita ma ei töuse ja ainult bayeri hommikusöök saaks ehk seda korvata). Nii et mul polnd eriti midagi enam mögiseda. Hommikul sain oma bayeri hommikusöögi ka kenasti serveeritud :) otse ahjust ja pliidilt. Öö oli muidugi natu rahutu.mul probleeme oma voodiski ära magamisega, no mis siis veel vööras kohas. köige naljakam on muidugi aegajalt üles ärgata, mingi kass köhu peale vöi kuhugile külje alla kerra kerinud. Ehk olen juba maininud, et T-l on kolma kassi! Suured ja karvased. No nii naljakas.. siuke mehine kobakas ja peab kasse :)) Nagu Chabal, prantsuse suurim rugby äss (vähemalt oli). hull monster, jooksis köik pikali. ja siis räägib intervjuudes oma seitsmest kassist.
No igastahes ehmatas T oma ülihoolitsevusega kuidagi ära,  kohtleb mind nagu miskit portselani. Mina ei tea mis sest asjast saab.. aga supis hulbin ma nüüd korralikult sees juba küll.
Ok nüüd vaja uude nädalasse vaikselt süveneda. Eelmine töönädal oli täis igasugu uusi tuttavaid tööalaselt.. iga päev sai eriinimestega löunatatud.. Üks vana tuttav ka sai nüüd ametlikult tuttavaks. G sünnipäeval saime tegelikult tuttavaks ja mingil hetkel tüüp sosistas mulle körva prantsuse keeles, et ma meeldin talle. ma olin just jutustamas kellegagi teisega, ütlesin et ta meeldib mulle ka ja rääkisin edasi :)) nojah igastahes nüüd on temaga juba mitu korda töö juures kokku pörgatud ja rohkem normaalsel tasandil suheldud. tundub huvitav teine..psühholoogiat öppinud aga töötab siis personali-osakonnas. veel on mulle väga sümpaatne üks prantlanna, kellega ka olen kuskil prantslaste peol tegelt ilmselt juba möningaid kordi trehvanud, aga nüüd siis töö juures ka. hästi tore ja huvitav tundub.

Ja shokolaadist on 7 päeva eemal oldud! Vaiskelt hakkab see suur isu ära kaduma... ja ka harjumus toidupoes shoksi-riiuli ette pörnitsema jääda. ka väga oluline aspekt. Kuigi magusat nati ikka tarbisin, täna maiustasin mingi vanilie-pudingut. aga no see pole mu eelnevate magusa-manustamiste körval miskit tegelt. Mötlen siin, et äkki vötan miski fitnessi ka kuuks paariks ette. Kintsud on nagu pakud all ja ei taha sest rasvast kuidagi lahti lasta. vöi siis hakkan tihedamini ujumas käima lihtsalt.

Keine Kommentare: