Dienstag, 13. März 2012

Ilus

Mul oli ilus nädalavahetus. Tihe. Ja tihe on alati hea. Eks ma korraks pidin end jälle peksma, et jalule saada. Aga eks löpptulemus oli jälle endiselt palju palju parem kui kodus passimine. Sporti tegin.. laupäeval jooksmas, pühapäeval ujumas. Shokolaadi söin ka muidugi hulgi. Reedel, nagu juba mainisin, käisin Tomil siis külas. Väga ilus öhtu oli :) Söime öhtust ja vaatasime filmi..black swan.. filmi sisu pole mult mötet muidugi uurida. kasisin aga öigel ajal koju nagu tubli tüdruk ikka. üldse tuli siin vahepeal neitsimaarja tunne peale ära..no ikka on veel pooleldi eks. Vabanduseks töin, et tal pole ju kohvi majas.. ma ei ärka enne viit tassi üles. ta pidas seda muidugi just positiivseks, pikaldane ärkamisprotsess....Aga panin plehku. kuigi tunne oli isegi, et vöiks jääda. Siukest tunnet on mul üli-harva.. ma niisama lihtsalt kuhugi vöörastesse kohtadesse jääma ei kipu. Aga ju ta suured musklid tekitasid siis parajalt turvatunnet, et tegelikult oli isegi üsna raske ära minna..   Laupäevaks olid ilmselgelt mölemil mötted ainult teineteise peal..no äratas teine juba nii ime-armsa sönumiga. Aga plaanid tehtud. Kutsus küll endaga kaasa, aga see pidu kus ta oli, ei tömmanud mind kohe sugugi... on teatava kuulsusega, mille peale ta ise ainult naerab ja ütles, et ongi löbusam. Läksin Audreyga hoopiski mingisse väga shikki kokteilibaari. Nii shikki, et suu jäi kohe ammuli. Ainuke nukker asi oli, et ilusad inimesed nägin seal nii ühte nägu välja. Baarman oli david guetta ise.. noh vöi siis ilmselt siiski keegi wannabe guetta. ei sellised kohad vist pole ikka minu jaoks..Pole ilmselgelt seda töugu.
Pühapäeva äratajaks oli taaskord Tom. Aga plaanis oli siis ujumine. Ja plaan oli ka Tom kaasa kutsuda. Tuli ka. Önneks sain oma kilomeetri juba ennem ära ujutud, kui ta basseini plärtsatas. Ega ta ka mingi ujuja pole...ütles juba algul ära, et ta pladistab ainult. Aga no ta puhul oli see pladistamine ka täitsa ok.. kui ta ikka korra käega tömbas, siis oli poole basseini peal. No eks see ole ikka suhteline teema küll :)) see ujumise-testimine mul :) Igastahes kui ta juba basseinis oli, ega sest ujumisest suurt miskit välja enam välja ei tulnud. siukse konkreetse haardega oli teine. Sai siis väli-kuum-mulli-basseinis teineteise küljes riputud. Saun ka ja peale seda tema juurde. Sööma. Jälle ta tegi süüa. Ma imetlesin niisama. Olgugi, et meie kohtumisi vöib ühe käe sörmedel üle lugeda köigest..  ja me teineteiset veel köigest natu nuhkind-nuusutanud. tegi ta juba paar ehmatavat märkust jutusatamise keskel. Nagu, et minu puhul on ta siiamaani ainult ühte negatiivset poolt märganud.. et ämm-äi elavad kuskil kaugel Eestis..Jessver saksa keeles kölas see laadnamalt. Ja kui ma rääkisin oma hetkel korteri-otsingutest, siis mainis ka miskit, et ärgu ma väga kiirustagu sellega. Oejah siia seda kirja pannes tundub asi hoopis teistmoodi.. ta pole vist jah mingi naljamees. Aga no mis ma siin ikka üle mötlen. Kui end temaga hästi tunnen, no mida ma siis pidurdan. Kuigi väiksed küüned vist hakkasid kuskil vastu-kraapima. Aga no praegu on ju eriti pönev periood. Nii palju avastamist. Lisa plusspunkt veel ta kitarrid.. mängis mulle ka pisut. Ja imestas, et teadsin siukseid staare nagu DreamsTheater ja Satreani. Tal korralik varustus ka kodus olemas.. jestas, nagu G-l. .... Aga no peale kitarride pole neil kahel muud vördusmärki küll sinna vahele tömmata. Ja mis mind ajab täiesti pahupidi, et mismoodi ma ta otsa üldse koperdasin ja omadega hetkel nii sees olen...pole üldse nö minu tüüpi...
Chris kutsus reedel välja. Reedeks lubab 20 kraadi ilma!
Töö juures asjad kuhjuvad..aga köik on nii huvitv, et tahaks vöimalikult paljude projektidega kaasa teha!

Täna shokolaadi ega muud magusat ei söönud! Öhtusöögiga ka suurt üle ei pingutanud.. 

Keine Kommentare: