Donnerstag, 8. März 2012

jajah

nagu ma iga aasta korrutan, naistepäevast ei teata siin miskit. aga kes selle naistepäeva siis sisse juurutas? sakslane Klaara!! ..my ass. .. Ainuke nö "meeldetuletus" oli kaart vennalt..paksu rongaga...vöi varesega... vennakesed on mul armsad! kuidas tahaks nendega rohkem aega veeta.. aga asjad on nii, et hetkel ma saan ainult kogu südame pöhjast soovida ja unistada, et neil häst läheks ja nad önnelikud oleks.

Chrisiga söitsin täna jälle koos koju. Tal plaanib järgmine aasta töö maha panna..pens on välja teenitud (firmas meil on nimelt nii, et kui oled mingi 4 aastat ära töödand, hakkab sulle automaatselt mingi pens jooksma..isegi kui sa pärast firmat vahetad). .. Ühesönaga töö maha panna ja maailma peale jölkuma minna. Vot siis.  Chris on Chris. see on nii veider kui sarnased me köiges oleme.. see töik kord lähendab ja kord hirmutab jälle täitsa eemale. Täna oli tore temaga muliseda jälle.
Aga firmast veel, isegi eesti leht kirjutab :)  http://www.e24.ee/759656/berliin-nouab-airbusi-etteotsa-rohkem-sakslasi/
Köige naljakam on aga see vaatenurk...  Sest tegelikult lärmab prantsuse valitsus hetkel rohkem, sest uus EADS'i CEO on sakslane ja CFO on ka sakslane,. Samas Airbus-is on vöibla töesti rohkem prantslasi.. Airbus peakontor on ka Toulousis.   Ja sinna tahetakse meid ka kolida..idee järgi. Aga ma ei usu, et see väga toimima hakkab.
Igastahes on see ka vahva, mis info mulle köik kätte jookseb :D Täna viimase koosoleku käigus hüppas me osakonna juht ka sisse ja andis ülevaate... Oli just Airbus risk manager officer'iga juttu ajanud..  Ja ma nüüd tean umbes kui palju järgmine lennuk ehk siis A350 hilineb ja miskpärast. Ja mis meetmeid lennukifirma veel kasutusele peab vötma hetkel :) Rääkimatta kogu muust riskide infost.
Üldse usaldatakse meeletult palju. Mul jookseb vist kolmas kuu alles. Aga juba pean mingit policyt kirjutama... mis on ju reeglina kogu firmale... mis on kogu Euroopa-piirides, pluss laienev turg Araabiamaades ja osakonnad mujal maailmas (USA, Austraalia  jne).  Policy irjutamine on muidugi pain in the ass. aga su nimi on suurelt esilehel...

Nojah igastahes eile varjutas must masendus jälle täiega kogu maa ja mere...  Siis arvad et möne muu füüsilisema valuga saab mentaalset leevendada. vöi vähemalt tähelepanu ühelt teisele juhtida.. No ja eks see önnestus ka pisut enda pea löhkemiseni täisögimise kaudu. Täna oli lihtsalt kehva tuju.. ei tahtnud suhelda.. aga oli vaja jälle töö juures. önneks.  prantslane käib ikka närvidele, sest ma ei viitsi ennast nii meeletult alati pingutada, kui ma temaga räägin. kogu ta olek.. küll siuke ebakindelusest tulenev ülbus.. Ses suhtes peaks talle abiks olema, sest ega vööral maal pole kerge.. eriti kui veel keelt ka ei räägi. Aga no common.. kui ta pisutki närvis on, ta läheb nii vöimatuks kätte ära!

Vahingu raamatut pole üle nädala kätte saanud. Raamat on hästi depressiivne tegelikult. Aga sa oledki depressiivne kui sa pead millestki loobuma, millega sa oled oma "röömu" siiamaani täitnud. Karm distsipliin, söjaväekord. ainuke lahendus. Ja pole suuremat vöitu, kui vöit iseenese üle.
Eks seal ole muud ka..ja see muu tuleb eriti tutavlik ette... mehed..lapsed..  vööras maa
Asju millest isegi olen nii palju viimasel ajal arutlenud. Näiteks teema, et elu viskab sulle ikka just siuksed inimesed nina alla, kes sulle miskit öpetama vöi kaasatooma peaks. Ja nii see ju töesti on.. ja sellise suhtumisega ma vaata inimesi juba oma paar aastat. jaüritan aru saada.. ja öppida.
 Sama töödega. Kui viimane töö Merckis öpetas kiiret tegutemist ja feedbacki andmist kirjalikul teel ja üldse koreektset ja transparentset suhtumist, siis praegune  öpetam igast oma liigutusest ülevaate andmist. Väga palju peab rääkima ja seletama. Ja see pole tegelikult nii kerge kui arvata vöiks. Isegi emakeeles mitte. Teha asi vöhikule vöimalikult kiirelt ja töhusalt selgeks ( olgu siis saksa vöi inglise keeles) .. see on oma moodi kuntst. Ja selle teemaga vöitlengi vist köige rohkem viimsel ajal.  eriti et ma pole mingi keeletark..ma olen ikka neetult kehva keelte alal.

Keine Kommentare: