Samstag, 24. März 2012

mönusat sooja kevadvihma höngu on tuba täis. nüüd peale löunat hakkas müristama. aga enne jöudsin ikka päikses veel väikse jooksu ära teha.
mul on kuidagi laiali olek.. ei tea millest alustada ja üldse mötteid koondada. musklivalu pole ollagi. no eile sai selle fitnessklubiga algust tehtud ja üsna kasutamata lihaseid treenitud, seepärast imestan. jöusaalikutt seletas väga pöhjalikult ja meeldivalt mida teha ja kuidas ja kui palju. pani mulle kava paika. harjutusi tehes jälgis väga kontsentreeritult mu muskleid (no nii palju kui mul neid nagu on) ja löpuks mainis ära, et mul on hea geneetika.. otsetölkes.. mida iganes sellega ta möles. aga no kui spetsialist nii ütleb, siis äkki peaks oma geneetikat pigem hoidma ja lasta sel mitte rasva alla peituda. Kuigi ma olen eila kell kolm peale löunat juba omadega läbi mis läbi.. oli ikkagi vaja need asjad ära teha mis lubatud. mulle ei meeldi see lubadustest eemale vingerdamine enam kuidagi. seega peale tööd jöusaal.. seal läks kokku oma kaks tundi ja siis Tom. Kuna me rääkisime teineteisest pisut nagu mööda, saime hoopis linnas kokku ja kasisime jälle mingisse iirikasse. Iiri pubid mulle meeldivad. ja seal oli live muusika ka. mina olin omadega läbi ja tujutu.. tema elav ja röömus. ajas mind närvi.. nagu köik juba tol hetkel tegi. kuidagi lollakalt röömus tundus ta mulle kohati.. kuigi kutt oli tegelt just päev tagasi saanud endale miskid rahustid vist peale ja veel kolm nädalat töövaba aega. depresioon..vöi miskit säärast. nojah..  igasugu asjade kokkulangevus. aga üldiselt ma olen talle täna ikka enamus ajast möelnud. ja ma ei tea mida ära otsustada..  äkki peaks asjale lihtsalt kiirelt löpu tegema. ise ma teda pikemas perspektiivis küll suurt ei näe.. kuigi tema  vist küll. igastahes on ta vanemad juba mu olemasolekust teadlikud, rääkimatta söpradest.. rääkimatta sellest, et ta annab pidevalt märku, et ta looks hea meelega juba pere..ja kui ma oma korteriotsingust räägin, siis uurib ka juba et miks küll... ma teen näo et ei saa aru lihtsalt. no korter on tal jah mönus ja ruumikas. üldse tal on väga palju väärt omadusi.. aga no paar asja häirib. kuidagi liiga lihtne.. ja ma pole ju eirit lihtsuse taga ajaja...
ja see vöib tulevikus liiga häirima hakata. oleksin siuke pere-tüüp, oleks hetkel parim partii käes. tal on köigele muule ka linnast pisut pöhja pool oma päris korralik krunt olemas, millele plaan peagi maja ehitama hakata. ja see krundi omamine Münchenis pole sugugi lihtne. mötleb üldse hoolega pere loomisele teine. vöi vähemalt on näha, et ta on pigem siuke suhte tüüp ja üksinda eriti ei meeldi. noh ma ei tea.. eks lase veel teineteist nati paremini tundma öppida.  loetud arv ju kohutud alles.. 

Keine Kommentare: