Donnerstag, 3. Mai 2012

Berliin!

Väike vahe-hôige. Berliin oli väga lahe. tuli jälle suurlinna tunne peale .. ja lisaks on see palju rohelisem linn kui arvata vôiks. Mônus kôrvalehüpe. Sai nalja ja keeksi ja luxust ja grilli. Sôbrants miskipärast tiris mu esimesel ôhtul juba mingisse staari-klubisse Felix... kus siis igasugu Paris Hiltonid ja teab kes pidutseda armastavad kui peaksid parajasti end Berliinis reklaamima. Turvad käitusid meiega ka nagu staaridega ja saime varem tsoonidesse kuhu algselt oli raskem saada. Mina muidugi teatavs piduhoos leidsin end järsku tantsimas ühe soliidse ja kena näeoga lilliputiga... mingi staar -lilliput äkki :D No tema seisis tantsusaalile viival trepil aste üleval ja nii me olime täitsa ühekôrgused :)  Siuke kindla haardega tüüp ja vihtusime omajagu, aga siis kui tüüp liiga käperdama kukkus, eemaldusin vaikselt eemale jälle. Pärast itsitasin pihku, et on mul ikka annet ja nina! Hiljem tegime väikse tantsu-seanssi veel. Aiis veel grill järgmisel päeval kuskil pargis suure kamba ilusate ja noorte inimestega.  Lisaks hoolega ringi jôlgutud ja niisama baare külastatud. Ja ilm oli terve see aeg suvi.
Reis pani mind oma peki suhtes otsustavamalt käituma. Nüüd paar päeva olen täitsa normaalselt söönud ja puha. Need kaks tööpäeva on olnud päris karmid. Nii et kohe aeti rakkesse. Täna oli jälle tööreis ja päev läbi koosolekut. Peale mingit paari närust öötundi ainult. Eile ajas prantslane-kolleeg mind nii paganama närvi ja ma ikka ei suuda otsustada kuidas ma oma närve tema suhtes säästa suudaks. Une ka ajab ära :S Pagan mul pole veel siiamaani siukest närvi-sööjat kaelas olnud. Ja sellest nädalast on veel üks uus kolleeg kambas...aga ta on ok.
Enne Berliini oli ka tihe. Ôhtu enne sai veel kauni Chrisiga ôllel käidud. Väga mônus ôhtu.
Ja homme jälle nädalavahetus. Audrey tegi ettepaneku vee-suusk vôi vee-laud ka peagi ära proovida. Eks siis proovib ;)

Keine Kommentare: