Dienstag, 8. Mai 2012

Paus

5 minutit.. vöi pisut rohkem.. vähemalt pidutsemisse. Laupäeval sai siin jälle Müncheni köike khuulimas klubis hommikuni siblitud... kuhu juttude pöhjal eriti kergesti sisse ei saa. aga no meil miskit teemat sellega taaskord polnud. ja ju vist oli ka hea pidu. Sest lahukusime vastu hommikut... Tähelepanu isu sai vist omajagu rahuldatud.. Ennem söbrantsiga ja tema ühe fotograafist tuttavaga limpsisime kuskil kokteilibaaris kokteile. Jätsin neile veits omavahel aega viisakalt ja jöudsin kampa no vähemalt poolteist tundi hiljem. Sel ajal, kuna söbrantsil on kutt (vöi mitu) olemas, siis ta oli  vist mind sellele tüübile heast südamest pähe määrinud. Sest no miks tüüp muidu mulle juba järjekindlalt helistab. Pelaegi tegi hoobilt ettepaneku järgmisel päeval paadiga söitma minna jne... Kuhu ma muidugi ei jöudnud.. sest magama sain kuskil 6:30 hommikul ja kokkulepitud oli vist 10ks vöi midagi. Pohmaka ajas teine söbranna pannkookidega ära... nii jäledana kui see möte ka algselt ei tundunud.. aga möjus.. kunagi nii peale löunaks ..  Aga tüübist - ta on lahe ja ta on omal alal täielik professionaal.. eks seda ütles söbranna ja eks googeldasin ka pisut. aga no ta on  paks..
muidu on tuju kuidagi sant, sest väsimus on kallal.. eks esmaspäeval oli veel nädalavahetuse väsimus sees (üks öö jäi ju ikkagi magamatta normaalselt). ja täna öösel ei suutnud lihtsalt vastu hommikuni magama jääda. eks üritab täna öösel normaalsemat und saada. ühesönaga on tuju nulli poolne.. vöi pigem isegi miinusesse. kaunis Chris küll pani nii pühapäeva öhtul kui eile ka suu körvuni ajama .. aga  no seda jätkus ka nii viivuks ainult. ei tea kas ta aimas miskitmoodi kui siivutuid mötteid ma tast viimased päevad viljelenud olin. aga nüüd on rahu majas jälle...  E ka helistas esmaspäeval ja kutsus löunale ja läksin. Jäin härrale suu ammuli otsa vahtima, kui ta mulle väljanägemise ja jume suhtes komplimendi tegi.. Hommikul ärkasin üles nägu paistes nagu jôle.. Ja ausaltöelda oli terve päev siuke paistes tunne. no peale komplimenti ei pöörand sellele enam tähelepanu vähemalt.

natu närib sees väike ootamattu fasebooki sönum tüübilt, kes oli mul kunagi väga ammu klassivend .. aga kellega ma pole suurt kunagi suhelnud..ikka väga minimaalselt. ja no peale keskat üldse mitte enam.  ja sönumi sisu oli umbes siuke, et andku ma oma telf.nr, et tal on mulle üks jutt, mida kirja teel edastada ei saa.. kuna tüüp tegeleb miski 'Monavie' asjaga (facebookis suurelt reklaamib), siis ilmselt tahab mulle ka miskit pähe määrida.. mis iganes see toode/idee/teenus  ka poleks... tundub et mingi edasmüügikett...  mulle tunduvad siuksed asjada kohati paraja sektina kui päris aus olla.. möni satub ikka erilisse vasikavaimustusse.. aga no tegevust ju annab eks.  ennast ei huvita ja hoian vöiamlikult eemale.
numbri andsin, viisakas poiss ju pöhimötteliselt, aga hoiatasin ette ära, et sellest vastavast teemast ma huvitatud pole..  ja mida muud tal mulle iseenestest öelda oleks olnud? ei turgata küll miskit pähe..nojah helistanud ta mulle pole, eks see vist räägi enda eest. vöi tahab äkki jalka chempion liigaks münchenisse öömaja.. see oleks teine pakkumine. vöi oktoberfestiks.. hotellidega on vist juba praegu paras nadi lugu selleks perioodiks.
ah ma lähen magama.. äkki saab homseks meeleolu natukenegi paremaks magatud. ja ehk on köik lillelisem ja roosam jälle. ja ehk ei taha kôigile inimestele ümberringi tuld otsa panna...

Keine Kommentare: