Mittwoch, 16. Mai 2012

Tuli otsa

mulle..iseenesestkimöistetavalt. Täna kasisime Nataliaga varem töölt minema..Kuna mul oli ennelöunat mitu tööasja kokku lepitud ja lisaks lönasöök G-ga... pidin lihtsalt tööle minema..Kogu oma sureva olekuga.. terve öö surin. Pea mädaneb otsas.. keha väriseb...nii paha et magada ei saa..  no teate küll. No ja teretore peale kella neljani vastupidamist tööl, N-ga suhelda üritades, pörkasin C-ga kokku. Ta oli heas tujus.. meeldiv. Ja mina kogu nende erinevate emotsioonide segasummas ajasin nii idiootlikku juttu suust välja, et... ühesönaga tuli otsa. ajasin paraja hunniku möga suust välja ja löpetades sulgesin igasugu variandidki nädalavahetusel kokkusaamise suhtes ära.. soovisin head nädalavahetust. Meil nimelt homme mingi kirklik püha taas ja seega on firma ka reedel kinni..  N-i kategooriline kommentar "get him &keep him!" peale pögusat selgitust, kes see tüüp oli, ei aita asjale suurt kaasa...

Ja laupäeval on möll! Üle kogu Müncheni! Eesti uudistekanalid otsivad siin ka juba kohalikelt infot hetke atmosfääri üle linnas. No laupäeval on champions league, FC Bayern vs Chelsea! Juba pragu raadios kamandatakse kogu nädalavahtuseks inimesi punast-valget kandma..tööl, vabal ajal, igal pool "Värvigem München puna-valgeks". See nimelt klubi drikoovärv. Ühesönaga ma pean terveks saama kiiresti! Niikuinii pean... ma ausöna annangi muidu otsad varsti.. Kobisingi voodi ära ja niipea siit enam välja ei kasi. Siin ma küll oma valuläve suhtes kilgata ei saa.. paha on olla... Jääks magama ja magaks kuni keha ja pea jälle terved ja selged..ja C ka sealt välja magatud muidugi.. lôppeb see hale kiunumine tema arvelt siin ära :S 

Keine Kommentare: